    From: "david" <d...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przelew mbank->bph
    Date: Tue, 8 Jul 2003 13:10:17 +0200

    > w KIR jest
    > tak wynika z tego:
    > http://www.bankier.pl/narzedzia/wyszukiwarki/bank-od
    dzial/

    strasznie nieaktualny jest ten link, a właściwie dane tam zawarte, po
    wpisaniu w wyszukiwarce banku BPH PBK i miasta Stalowa Wola, pokazuje się
    tylko 1 taki bank (dawny PBK) a powinny być 2, i ma w dodatku starą nazwę
    O/Tarnobrzeg F/Stalowa Wola a przecież od 31 maja wszystkie placówki
    uprościły swoją nazwę do samego Oddziału.
    Ja mam konto w banku którego w tym spisie nie ma, i mój nr rozliczeniowy
    jest taki sam jak dla Centrum Rozliczeniowego w Krakowie 10700076 - i coś mi
    się tu przypomina list z bepehu że od maja ulegając uproszczeniu nazwy
    placówek znikają nr oddziałów a ich identyfikacja będzie dokonywana poprzez
    adres. Czy dobrze rozumuję że docelowo wszystkie nr rozliczeniowe
    dotychczasowych placówek BPHPBK będą miały tylko jeden wspólny nr ???

    pozdr
    david