  • 21. Data: 2019-08-17 12:27:57
    Temat: Re: przelew do małżonka na dużą kwotę - czy będzie się czepiał US?
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 6 Aug 2019 14:50:17 +0200, Szymon <...@w...pl> wrote:
    > Czy nie jest tak, że mąż i żona mają wspólnotę majątkową, a zatem
    > wszystko jest wspólne?

    Może nawet jak mają odrębność (obowiązek wzajemnego wspierania).

    --
    Marek

  • 22. Data: 2019-08-17 12:31:47
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 11 Aug 2019 15:38:09 +0200, ąćęłńóśźż<...@...pl> wrote:
    > Na jakiej podstawie US może ot tak sobie "odpytać" bank, bez
    > wszczętego i prowadzonego postępowania?

    Na żadnej, licencja poetica autora.

    --
    Marek

  • 23. Data: 2019-08-17 12:35:59
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 7 Aug 2019 00:14:30 +0200, MarcinF <m...@i...pl> wrote:
    > Przy wspólnocie majątkowej wątpię, ale daj znać co Ci powiedzieli
    > w Twoim US.

    Temat przerabiałem nawet przy rozdzielności majątkowej. Mimo
    rozdzielności małżonkowie nadal mają obowiązek się wzajemnie wspierać
    i takie przelewy jak najbardziej można traktować jako takie
    wsparcie.

    --
    Marek