  • 1. Data: 2019-08-01 12:14:18
    Temat: Jak przeniesc rachunek z banku do banku zeby przelewy nie 'odbijaly'?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czy jest jakieś prawo, które ułatwia przeniesienie rachunku z banku do banku tak, aby
    przelewy wysłane nam przez naszych dłużników
    na numer starego rachunku już po jego zamknięciu nie wracały z powrotem do nadawcy?

  • 2. Data: 2019-08-01 13:12:54
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    W dniu 2019-08-01 o 12:14, ąćęłńóśźż pisze:
    > Czy jest jakieś prawo, które ułatwia przeniesienie rachunku z banku do
    > banku tak, aby przelewy wysłane nam przez naszych dłużników na numer
    > starego rachunku już po jego zamknięciu nie wracały z powrotem do nadawcy?

    nie ma takiej usługi, jak konto zamkniesz to albo przelew się odbije
    albo (w najlepszym wypadku) kasa trafi na konto techniczne i trzeba
    będzie za każdym razem chodzić (lub pisać), aby zrobić
    przeksięgowanie/przelew na aktywne konto

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    https://finansowewariacje.wordpress.com/

  • 3. Data: 2019-08-01 13:37:32
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W jakim przypadku (co zrobić) tak się stanie?

    -----

  • 4. Data: 2019-08-01 22:41:53
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl>

    W dniu 2019-08-01 o 13:37, ąćęłńóśźż pisze:
    > W jakim przypadku (co zrobić) tak się stanie?

    1. nie wiesz, w których bankach tak robią,
    2. miałem ostatnio taką sytucję w IB, dostałem info w wiadomości wewn.,
    że musszę zadzwonić i wskazać dobre konto