  • 1. Data: 2008-10-24 10:17:44
    Temat: przeciw wprowadzeniu euro - poprowadzę bezpłatnie stronkę www
    Od: colnet <u...@w...pl>

    Jak w temacie. Chciałbym zjednoczyć siły wszystkich którzy nie chcą
    wprowadzenia euro w Polsce. Zadania stronki - sami ustalimy.
    Może uda się dopiąć swego. Potrzebne będzie też miejsce na jakimś
    serverze. Proszę o kontakt na e-mail.
    Pozdrowienia dla wszystkich ktorzy chcą niezależnej waluty
    i takiejż polityki finansowej państwa polskiego w unii.

  • 2. Data: 2008-10-24 10:23:46
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Oct 24, 12:17 pm, colnet <u...@w...pl> wrote:
> [...]
    > Pozdrowienia dla wszystkich ktorzy chcą niezależnej waluty
    > i takiejż polityki finansowej państwa polskiego w unii.

    A nie lepiej zaproponować pomoc tym, którzy już coś w tym kierunku
    robią zamiast mozolnie zdobywac popularność? Np. http://www.upr.org.pl,
    http://www.nczas.com - na pewno z radością przyjmą ciekawe artykuły
    czy informacje.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2008-10-24 10:30:51
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    Jarek Andrzejewski wrote:

    > A nie lepiej zaproponować pomoc tym, którzy już coś w tym kierunku
> [...]

    No właśnie nie widzę większego sensu kolejnej tego typu strony.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 4. Data: 2008-10-24 10:33:48
    Od: colnet <u...@w...pl>

    Jared Andrzejewski napisał(a):

    > A nie lepiej zaproponować pomoc tym, którzy już coś w tym kierunku
> [...]

    To się trochę nie tak jak myślisz - nie chcę ja żadnej popularności -
    ja nie chcę euro w Polsce, a co dosyłania artykułow to nie bardzo bo
    za słaby jestem w temacie dlatego zadeklarowalem się w tym co potrafię
    zrobić. Nic jednak straconego - skoro są takie strony, a przyjdzie
    jeszcze jedna to tylko lepiej - a posty które się pojawiają na
    stronkach które wymieniłeś można dublikowac na innych serverach -
    za zgodą autorów oczywiście.

  • 5. Data: 2008-10-24 11:29:13
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    "colnet"

    > ja nie chcę euro w Polsce, a co dosyłania artykułow to nie bardzo bo
    > za słaby jestem w temacie

    Wiec robisz sobie jakies kpiny z tej grupy.

    Pester

  • 6. Data: 2008-10-24 11:36:48
    Od: Przemek <p...@g...com>

    z tej i innej
    .banki
    .wgpw
    .biznes

    Przemek

  • 7. Data: 2008-10-24 12:33:32
    Od: k...@o...pl

    On 24 Paź, 12:23, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:
    > Np.http://www.upr.org.pl,http://www.nczas.com- na pewno z radością przyjmą ciekawe
    artykuły
    > czy informacje.
    Być może jak strona byłaby bardziej neutralna politycznie byłaby
    popularniejsza.
    Cóż tu dużo mówić UPR nie wszyscy traktują poważnie..

  • 8. Data: 2008-10-24 12:40:28
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 24 Oct 2008 12:17:44 +0200, colnet napisał(a):

> [...]
    > wprowadzenia euro w Polsce. Zadania stronki - sami ustalimy.
    > Może uda się dopiąć swego. Potrzebne będzie też miejsce na jakimś

    I jeszcze nóżką tupnijcie dla podkreślenia powagi tej inicjatywy.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2008-10-24 12:51:17
    Od: z <...@z...pl>

    Borys Pogoreło pisze:

    > I jeszcze nóżką tupnijcie dla podkreślenia powagi tej inicjatywy.

    Bo lepiej jest miec wyprany mozg przez gw i inne tvny (TFUUU) i nie miec
    swojego zdania tylko jedynie sluszne wuprodukowane w Brukseli.

    zch

  • 10. Data: 2008-10-24 13:00:59
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    z schrieb:
> [...]
    ^^^^^^^^

    > Bo lepiej jest miec wyprany mozg przez gw i inne tvny (TFUUU) i nie miec
    > swojego zdania tylko jedynie sluszne wuprodukowane w Brukseli.

    Czy wszyscy przeciwnicy euro maja problemy z poprawna pisownia,
    interpunkcja i generalnie wyslawianiem sie w jezyku polskim?

    A slowo "server" to takie piekne, rodowite, polskie slowo, w sam raz
    pasujace do polskiego "eagle" na polskiej zlotowce? ;)

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org