  • 1. Data: 2008-10-24 14:18:59
    Temat: przelewanie walut w polsce i z niemieckiego postbanku
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    czy jest jakiś bank w Polsce który wykona, przelew walutowy (euro) na konto
    walutowe w innym banku polskim za darmo?
    chodzi o to by wpłacić w kasie jednego banku euro i przelać na walutowy w
    innym banku

    Ile kosztuje przelew z niemieckiego Postbank do polskiego Mbanku?
    np. 300 euro

  • 2. Data: 2008-10-24 15:44:48
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    zlotowinfo schrieb:
> [...]
    > w innym banku
    >

    > Ile kosztuje przelew z niemieckiego Postbank do polskiego Mbanku?

    Przelewy z wiekszosci niemieckich bankow do innych bankow w Niemczech i
    w Europie (kraje "eurolandu" i pozostale w Unii Europejskiej) sa darmowe.
    Szczerze mowiac, to nie spotkalem sie z bankiem w Niemczech, w ktorym
    bylyby oplaty za przelewy (choc nie wykluczam, ze takie sa).

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 3. Data: 2008-10-24 17:18:24
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Ile kosztuje przelew z niemieckiego Postbank do polskiego Mbanku?
    > np. 300 euro

    ja mam konto w neimieckim deutsche banku i przelewam po niemczech i do PL za
    darmo.

    pozdrawiam, wromek

  • 4. Data: 2008-10-24 20:53:22
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > ja mam konto w neimieckim deutsche banku i przelewam po niemczech i do PL za
    > darmo.

    przelewasz do Polski na konto w euro czy w pln?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2008-10-25 09:18:57
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > przelewasz do Polski na konto w euro czy w pln?

    mam w multibanku konto w eurykach (0 złotych za prowadzenie, jakies tam 1
    %-itp,itd.)

    pozdrawiam, wromek

  • 6. Data: 2008-10-25 11:04:24
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    wromek schrieb:

    > mam w multibanku konto w eurykach (0 z?otych za prowadzenie, jakies tam 1
    > %-itp,itd.)

    Ja czasem przelewam z Niemiec do mBanku na konto prowadzone w zlotowkach.

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 7. Data: 2008-10-25 12:45:31
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Za darmo to nie wiadomo, ale pewnie w ING za 5 zł lub w BZWBK za 9,50 zł
    JaC

    -----

  • 8. Data: 2008-10-26 08:19:28
    Od: Pete <n...@n...com>

    666 pisze:
    > Za darmo to nie wiadomo, ale pewnie w ING za 5 zł lub w BZWBK za 9,50 zł
    > JaC

    Za darmo być może Citi, który doliczy tylko koszty banków
    pośredniczących. Ale czy w przelewach krajowych występują takie koszty???

    --
    Pete