  • 231. Data: 2008-11-06 08:13:55
    Temat: Re: przeciw wprowadzeniu euro - poprowadzę bezpłatnie stronkę www
    Od: Jan Strybyszewski <g...@...pl>

    C...@g...com pisze:
    > Powiadasz że banki prywatne drukują gotówkę ? :)))) Możesz mi pokazać
    > który bank prywatny to robi ?

    Normalnie wpisuje w pasywa 100tys dla Kowalskiegi i w aktywa "weksel na
    100 tys Kowalskiego"

    > Zeitgeist: obejrzałem 1-y odcinek i początek 2-go. Na resztę szkoda
    > czasu: ten film to jedna wielka bzdura.
    > A co do gotówki - spójrz sobie na statystyki NBP - czyż nie rośnie tam
    > M0 ? Ciekawym skąd to rośnie skoro twierdzisz, że nikt nic nie
    > drukuje.

    Rosnie bo rosna potrzeby gotowkowe zgodnie z PKB co cie dziwi.
    Liczba muszelek musi sie zgadzac.

    --
    Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/

  • 232. Data: 2008-11-06 10:27:12
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Jeśli "ciężej" oznacza wytwarzanie większej straty przez przykładowo górnika, do
    którego mieszkaniec województwa mazowieckiego (no
    bo przecież nie bezrobotny mieszkaniec Podlasia czy Białogardu) musi dopłacać ze
    swoich podatków, to zgoda.

    BTW ile zarabia dyrekcja jadącej na stratach śląskiej kopalni czy holdingu ?
    JaC

    -----

    > Średnia płaca w mazowieckim jest 3-krotnie wyższa niż średnia krajowa, chociaż taki
    mieszkaniec województwa śląskiego pracuje
    kilkakrotnie ciężej od mieszkańca województwa mazowieckiego.

  • 233. Data: 2008-11-06 14:12:28
    Od: m...@p...onet.pl

    > Tak sie sklada, ze jest.

    co na to GBP ??

  • 234. Data: 2008-11-06 16:20:32
    Od: C...@g...com

    On 6 Lis, 09:13, Jan Strybyszewski <g...@...pl> wrote:

    > Normalnie wpisuje w pasywa 100tys dla Kowalskiegi i w aktywa "weksel na
    > 100 tys Kowalskiego"
    Nie o to pytałem.
    Czytaj uważnie: twierdzisz, że bank prywatny drukuje GOTÓWKĘ ?

    > Rosnie bo rosna potrzeby gotowkowe zgodnie z PKB co cie dziwi.
    Jasne - wszyscy potrzebują gotówki więc można dodrukować, chyba się
    zgłoszę do NBP - może też mi wydrukują trochę, a potrzeby gotówkowe to
    mam wielkie :))