  • 1. Data: 2003-01-16 11:19:29
    Temat: problemy z płatnościami kartą VE inteligo w internecie
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam,

    Konsultowałem się z inteligo w sprawie nieautoryzowania kart VE inteligo w
    internecie [np. na bramce WOŚP]. I faktycznie - inteligo zna problem.
    Problemy występują na bramkach, które obsługuje Polcard i Citibank. Nie
    powinno być ich na bramkach eCard.

    Związane jest to - z tego co mówiło inteligo - z pracami prowadzonymi w
    Euronecie, który obsługuje karty inteligo.

    Problemy powinny minąć do końca przyszłego tygodnia.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 2. Data: 2003-01-16 11:25:08
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:b064ja$mhr$1@news.onet.pl, Wojciech Nawara wrote:
> [...]
    > w Euronecie, który obsługuje karty inteligo.
    >
    > Problemy powinny minąć do końca przyszłego tygodnia.

    Dzięki za informacje - czyli problemy są przejściowe.

    A jak to się ma do płatności na stronach zagranicznych? Czy któryś z
    polskich podmiotów wymienionych wyżej jest tu zaangażowany?

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-01-16 11:35:10
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A jak to się ma do płatności na stronach zagranicznych? Czy któryś z
    > polskich podmiotów wymienionych wyżej jest tu zaangażowany?

    A tego, to nie wiem...
    Choć pewnie, jeśli majstrują przy Euronecie, a Euronet obsługuje karty - to
    może to mieć wpływ...

    Zaloguj się do inteligo i wypełnij formularz pomocy - to działa bardzo
    fajnie, do tego teraz nie ma już tego ograniczenia ilości znaków. :-)

    Tymczasem idę zrobić przelew na WOŚP.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 4. Data: 2003-01-16 16:52:47
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Euronecie, który obsługuje karty inteligo.
    >
    > Problemy powinny minąć do końca przyszłego tygodnia.

    heh, widze jednak ze moj mail odnosnie problemow z VE dotarl gdzie trzeba
    :)))))))

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2003-01-21 09:53:07
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Wlasnie udalo mi sie bez problemu zaplacic na www.dirtcheapdomain.com za
    domene - autoryzacja bez problemow, blokada na rachunku widoczna :)

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2003-01-21 10:38:55
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "JaKi" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wlasnie udalo mi sie bez problemu zaplacic na www.dirtcheapdomain.com za
    > domene - autoryzacja bez problemow, blokada na rachunku widoczna :)

    No a ja dalej na bramce WOŚP obsługiwanej przez Polcard nie potrafię...
    www.wosp.org.pl

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara