  • 1. Data: 2003-01-16 07:40:37
    Temat: Inteligo - jakiego szyfrowania wymaga?
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    Czy Inteligo strony transakcyjne i wniosek pozwalają na połączenie przy sile
    szyfrowania mniejszej niż 128-bit?

    --
    Robert

  • 2. Data: 2003-01-16 08:59:17
    Temat: Re: Inteligo - jakiego szyfrowania wymaga?
    Od: "oporek2" <o...@p...onet.pl>

    Robert wrote:
    > Czy Inteligo strony transakcyjne i wniosek pozwalają na połączenie
    > przy sile szyfrowania mniejszej niż 128-bit?

    Wszystkie operacje po zalogowaniu się na serwer WWW lub WAP są automatycznie
    zabezpieczone najnowszą wersją protokołu SSL wykorzystującego parę
    128-bitowych kluczy. Przy mniejszej sile szyfrowania przeprowadzanie
    operacji nie jest możliwe .
    Jak to jest przy wniosku to niestety nie wiem ale chyba było by nie logiczne
    stosowanie innego klucza .
    Przy WAP-ie stosowany jest WAP 1.1 i szyfrowanie SSL RC4 128 bitów i RSA
    1024 bity a szyfrowanie protokołu WTLS jest zależne od użytej bramki WAP .

    POZDR.
    oporek2
    :))

  • 3. Data: 2003-01-16 09:24:50
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:3e26746c@news.home.net.pl, oporek2 wrote:
> [...]
    > wykorzystującego parę 128-bitowych kluczy. Przy mniejszej sile
    > szyfrowania przeprowadzanie operacji nie jest możliwe .

    Dzięki, oporek2 :)

    --
    Robert