  • 1. Data: 2003-01-16 10:35:32
    Temat: Windykacja naleznosci przez Citibank a splata naleznosci w calosci
    Od: c...@p...onet.pl

    witam!

    Mialem w Citibanku kredyt na karcie VISA, nie splacalem biezacych rat bo mialem
    problemy z praca, w koncu rozwiazali ze mna umowe i wlasnie teraz po 2 latach
    >:)))) naslali na mnie komornika. Wlasnie list od niego dostalem 2 tyg temu.

    Do zaplaty jest ok. 5.000 zl. Przez ostatnie 2 lata mialem niesamowite problemy
    z praca, firmy w ktorych pracowalem albo padaly albo nie mogly przedluzyc umowy
    o prace, wiec dla mnie splata np 100-200/mies bylo niesamowite trudne.

    No ale teraz mam prace, chyba nwet niezla i w dodatku wpadlo mi w styczniu
    nieco kasy i moge te 5000 zl splacic im od razu CALA KWOTE GOTOWKA.

    W zwiazku z tym mam pytanie - czy moge domagac sie od Citibanku umorzenia
    czesci odsetek (jest tego ok 1500 zl) od naleznosci w zwiazku z tym, ze splace
    im calosc od razu? Ktos juz cos takiego przeprowadzal i czy to jest mozliwe i
    czy banki ida na cos takiego...

    pzdr i dzieki za porady

    corgan/wawa

  • 2. Data: 2003-01-16 10:48:23
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:1f9a.000000c6.3e268af3@newsgate.onet.pl, Użytkownik wrote:

> [...]
    > zwiazku z tym, ze splace im calosc od razu? Ktos juz cos takiego
    > przeprowadzal i czy to jest mozliwe i czy banki ida na cos takiego...

    Z tego co piszesz raczej wynika, ze odsetki sa nalezne na dzien bieżący,
    zatem wlasnie ta kwota jest do spłaty. Aby odsetki byly mniejsze, musialbys
    splacic nie natychmiast, ale w przeszlosci.

    Jesli bedziesz zwlekal ze splata, odsetki beda narastac.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-01-17 03:51:45
    Od: "Joker" <_...@p...onet.pl>

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    splace
    > im calosc od razu? Ktos juz cos takiego przeprowadzal i czy to jest

    Domagać się na pewno nie, możesz natomiast próbować
    negocjować wysokość zaległych odsetek, ale szansę masz
    niewielkią :-((
    Joker