  • 1. Data: 2003-01-16 12:09:20
    Temat: lokata, co wybrac
    Od: "Smerf" <f...@p...onet.pl>

    Co jakiś czas lokuję nadmiar środków z konta bieżącego- tworząc lokatę
    terminową w PKO BP, własnie na ostatniej umowie zauwazylem, ze
    oprocentowanie takiej lokaty to około 3,6 rocznie, lokata miesięczna.
    Jest to zdecydowanie mało atrakcyjna oferta, dlatego chciałbym rozpatrzyć
    też inne. Co polecilibyscie?
    Myślałem o SKOK-u, bądx ewentualnie funduszach powierniczych w papierach
    dłużnych (który wybrać), ewentualnie lokata w innym banku.

    Za ewentualne odpowiedzi - dziękuję

    Mar vel Smerf
    mailto:f...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2003-01-16 12:30:12
    Temat: Re: lokata, co wybrac
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Smerf" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Myślałem o SKOK-u, bądx ewentualnie funduszach powierniczych w papierach
    > dłużnych (który wybrać), ewentualnie lokata w innym banku.

    Rachunek eMax w mBanku lub Plus Konto w VWBanku.
    Tyle, że założenie tych kont potrwa coś kole miesiąca.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2003-01-16 12:30:35
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    In news:b068fc$26p$1@news.onet.pl, Robert Wicik wrote:
    > Użytkownik "Smerf" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Rachunek eMax w mBanku lub Plus Konto w VWBanku.
    > Tyle, że założenie tych kont potrwa coś kole miesiąca.

    mBank ostatnio znacznie przyspieszył, bo skonczyl sie nawal nowych rachunkow
    w zwiazku z PTII oraz wdrozyli nowa sciezke przetwarzania wnioskow
    internetowych.

    --
    Robert

  • 4. Data: 2003-01-17 06:37:07
    Od: robson <m...@N...gazeta.pl>

    > Co polecilibyscie?

    1) Dominet Bank 7%-7,25% (stale); 7,75%-8% (zmienne)
    2) SKOK - ponoc nawet i ponad 10%

    oferte lokat bankowych i kasowych znajdziesz na stronach rzeczpospolitej

    http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/pieniadze_03011
    6/pieniadze_a_1.html