  • 1. Data: 2004-05-13 21:20:38
    Temat: problem z mBankiem
    Od: "Przemek" <n...@m...net>

    Mam problem, z ktorym w zasadzie nie powinienem sie tu zwracac, ale moze
    inni maja tak samo. Do rzeczy. Dzis 13 maja bankomaty bzwbk i euronet nie
    chcialy wyplacic mi 50 zl. Transakcja w sklepie rowniez zostala zablokowana.
    Czy to wina mBanku ? Na koncie sa srodki.

    Inna sprawa, mam dostep do internetu w Warszawie poprzez Aster,
    niespodziewanie przestal dzialac protokol http. Internet Explorer nie
    pokazuje zadnych stron. To jakis nowy wirus czy problem dotyczy wszystkich
    uzytkownikow ACN ?

  • 2. Data: 2004-05-13 21:45:29
    Temat: Re: problem z mBankiem
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Przemek napisał:
> [...]
    > chcialy wyplacic mi 50 zl. Transakcja w sklepie rowniez zostala
    > zablokowana. Czy to wina mBanku ? Na koncie sa srodki.

    Nie wiem. Może był jakiś problem na styku Centrum Autoryzacyjne - bank.
    Mogli coś robić, albo było zbyt duże obciążenie CA. Zablokowana
    transakcja powiadasz - to znaczy, ze dwa razy założyli Ci blokadę
    środków? Masz dwie blokady? Czy tylko transakcje nie doszły do skutku?
    Może miałeś po prostu pecha - wszakże dziś 13 ;-)

> [...]
    > niespodziewanie przestal dzialac protokol http. Internet Explorer nie
    > pokazuje zadnych stron. To jakis nowy wirus czy problem dotyczy

    Aster ma transparentne proxy, może coś się tam u nich pokaszaniło i się te
    proxy zwiesiło, czy cuś. Zdarza się. Jeśli strony WWW nie będą chciały Ci
    się otwierać to dzwoń na ich infolinię i zgłoś problem.

    K.

  • 3. Data: 2004-05-13 22:08:09
    Od: "Gawron" <s...@N...wp.pl>

    Ja chcialem w Poznaniu trzy razy wyjąć z bz wbk 400 zl i nie dalo rady -
    brak wystarczajacych srodkow na koncie jak mialem ze spokojem ale na
    szczescie zadnych srodkow mi nie zablokowalo bo zostalbym z pustym portfelem
    i nie zaplaconymi rachunkami - cos im sie spiepszylo, pozdr