  • 1. Data: 2004-05-13 19:17:32
    Temat: Fundusze akcyjne - warto kupić?
    Od: "Michael" <m...@k...jest.na.tlen.pl>

    Witam

    Czy warto kupić teraz jednostki funduszy akcyjnych? Są bardzo tanie...

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-05-13 20:04:47
    Temat: Re: Fundusze akcyjne - warto kupić?
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Czy warto kupić teraz jednostki funduszy akcyjnych? Są bardzo tanie...

    A skad wiesz czy nie beda jeszcze tansze ? Duzooooo tansze...

    MAd Hat
    ter

  • 3. Data: 2004-05-13 20:09:20
    Od: "Michael" <m...@k...jest.na.tlen.pl>

    > A skad wiesz czy nie beda jeszcze tansze ? Duzooooo tansze...

    Przez zamieszanie w rządzie? :-/ Myślę, że nie powinno być aż tak źle...

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2004-05-13 20:37:46
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Michael <m...@k...jest.na.tle
    n.pl> wrote:
    > Przez zamieszanie w rządzie? :-/ Myślę, że nie powinno być aż tak
    > źle...

    To Twoje pieniadze i Twoje decyzje. Nie wymagaj darmowych porad ;) Co do
    pytania - raczej na pl.biznes.wgpw.
    Co do mojego zdania - uwazam, ze jeszcze troche poleca w dol.
    Zauwaz, ze nasza gielda nie dziala w prozni.

    http://www.PRnews.pl

  • 5. Data: 2004-05-13 20:41:17
    Od: "Obywatel107" <obywatel107@/gazeta/.pl>

    Użytkownik "Michael"
    <m...@k...jest.na.tle
    n.pl> napisał w
    wiadomości news:c80kcc$1qnp$1@omega.artcom.pl...

    > Przez zamieszanie w rządzie? :-/ Myślę, że nie powinno być aż tak źle...
    >
    > Pozdrawiam

    ja od siebie moge zasugerowac wstrzemiezliwosc w zakupach. Analitycy od
    miesiaca juz sugerowali ostroznosc z Funduszami akcyjnymi.

    A nie myslales o czyms takim jak kupno w tej chwili innego funduszu niz
    akcyjny, np, mieszanego, albo pienieznego. A pozniej jak sie sytuacja
    "ustabilizuje"....przekonwertowac jednostki z funduszu np mieszanego albp
    pienieznego na fundusz akcyjny? bo tak tez mozna....ale zanim zainwestujesz
    chociaz jedna zlotowke, zastanow sie dobrze...o ile nie masz jakiegos
    fachowca co by ci podpowiedzial.

    pozdrawiam
    Farciarz

  • 6. Data: 2004-05-13 22:25:24
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 13 May 2004 22:04:47 +0200, w <c80k8g$jpa$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl> napisał(-a):

    > A skad wiesz czy nie beda jeszcze tansze ? Duzooooo tansze...

    Wszyscy mówią, że teraz giełda ruszy z kopyta, więc pewnie będą jeszcze tańsze
    ;))

    PS. Ale faktycznie są teraz tanie i pewnie warto. Tak z 70 do 30, że warto...

  • 7. Data: 2004-05-14 06:49:26
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Popatrz na wykresy wigów i odpowiedz sobie na pytanie: Jaki jest aktualnie
    trend na giełdzie?
    Ale to Twoje pieniądze i Twoja decyzja. Niektórzy nawet na bessie zarabiają
    (krótka sprzedaż itp.) ;-)

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*

  • 8. Data: 2004-05-14 09:48:31
    Od: "Krzysztof" <jkm4[NOSPAM]@gazeta.pl>

    > Czy warto kupić teraz jednostki funduszy akcyjnych? Są bardzo tanie...
    >
    > Pozdrawiam

    OFE od 4-ch m-cy wyprzedają akcje, więc z kupnem chyba lepiej poczekać

    Pzdr
    Krzysiek

  • 9. Data: 2004-05-14 13:15:11
    Od: Jazz <j...@p...invalid>

    On Thu, 13 May 2004 22:09:20 +0200, Michael wrote:

> [...]

    Oj, tak.

    > Przez zamieszanie w rządzie? :-/ Myślę, że nie powinno być aż tak źle...

    Zamieszanie w rządzie powoduje tylko tyle, że ze wszystkich spadających
    rynków nasz jest jednym z najsłabszych.

    --
    Jazz
    http://zywienie.tk/

  • 10. Data: 2004-05-14 14:36:38
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 14 May 2004 15:15:11 +0200, w <1evjpqfcpdu4p$.dlg@sutek.bez.barier>, Jazz
    <j...@p...invalid> napisał(-a):

    > Zamieszanie w rządzie powoduje tylko tyle, że ze wszystkich spadających
    > rynków nasz jest jednym z najsłabszych.

    Tak tylk przypomnę, że zamieszanie trwa od dawna, a notowaniom to wcześniej nie
    przeszkadzało.