  • 1. Data: 2004-05-13 19:21:01
    Temat: Karta kredytowa BPH i inne
    Od: "Coronado" <k...@o...pl>

    Mieszkam od jakiegos czasu zagranica gdzie mam konto bankowe i pare kart
    kredytowych. Pech chcial, ze mam rowniez karte kredytowa MasterCard w BPH.
    Mam tam przyznany jakis limit. Poniewaz, jak zaznaczylem na poczatku, troche
    sie przwyczailem do bankow i kart kredytowych dzialajacych normalnie, bardzo
    sie ostatnio zdziwilem, ze mimo, ze przeleje na karte MasterCard w BPH kwote
    wielokrotnie wieksza niz przyznany limit to mimo to mozge dokonywac
    transakcji tylko do wysokosci przyznangeo limitu?!?!??! Przeciez to jest
    absurdalne!!! Przeciez na wiekszym obrocie na karcie tylko zarabiaja!

    Czy wszystkie karty kredytowe w Polsce tak dzialaja? Jezeli nie wszystko to
    czy ktos moze wie, czy jest jakas instytucja w Polsce gdzie moglbym dostac
    taka karte BEZ osobistego stawiania sie w banku?

    A przy okazji czy jest ktos na grupie kto uzywa konta Se-tfu-zam z innej
    strefy czasowej? Chcialbym sie dowiedziec czy tak czesto jak ja macie ochote
    kopnac w komputer jak wspanialy Se-tfu-zam radosnie informuje, ze "Podana
    data wykonania przelewu nie jest data wieksza lub równa od daty dzisiejszej.
    Prosze ponownie zlozyc przelew". Najgorsze jest to, ze wszystkie wklepane
    dane znikaja (nawet jak sie kliknie zapamietaj dane). Strasznie wkurzajace.
    W banku poradzili mi zebym sobie date w komputerze przestawil albo robil
    przelew odroczony z data do przodu...

    Pozdrawiam
    Coronado

  • 2. Data: 2004-05-13 20:08:15
    Temat: Re: Karta kredytowa BPH i inne
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "Coronado" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > transakcji tylko do wysokosci przyznangeo limitu?!?!??! Przeciez to jest
    > absurdalne!!! Przeciez na wiekszym obrocie na karcie tylko zarabiaja!

    niedawno pisalem o takim stanie - ja uwazam to za normalne (niestety) w
    polsce, ale kiedy o tym niedawno pisalem - prawie okrzyczano mnie .......
    :-))
    byc moze dlatego - ze nie znam wszystkich polskich kk, mam nadzieje, ze sa
    normalniejsze, niz te ktore mi dano :-)

    > kopnac w komputer jak wspanialy Se-tfu-zam radosnie informuje, ze "Podana
    > data wykonania przelewu nie jest data wieksza lub równa od daty
    dzisiejszej.

    łoł - a ty nie jestes z konkurencji bepehaha ? bo tu już do takich jaj
    dochodzi, że w w ww bepehaha to chyba pod przymusem i pod karą zwolnienia
    każdy musi napisać coś dobrego o swoim ukochanym banku - więc diabli wiedzą
    czy w innym ... haha - nie wymagają po prostu oceny negatywnej o konkurencji
    :-))) wlasciwie to juz przypomina sceny z "misia", i wyglada na to, ze kazdy
    zatrwozony musi nagrac swoją pochwałę dla "wielkości cycków' swojej
    prezesowej

    no w kazdym razie niezle sie zajaczkuje ;-(((((((

    ps
    wlasnie zlozylem rezygnacje ze wspamialego produktu tfu-se-tfu-zam :-) bo
    jak dla mnie mam dość czytania w historii dla kk - ze np saldo pocz 100
    wplacono 100 wydano 200 saldo koncowe = 500 a to za sprawa 'niewidzialnosci"
    kart dodatkowych
    acha - wlasnie ostatni wyciag za kk dostała moja zoncia (upowazniony
    pelnomocnik jakby i posiadacz karty dOOOOdatkowej wlasnie), no oczywiście
    złośliwie odpowiedziałem jej - ze ponieważ nie jestem adresatem pisma - to
    ja teeeego nie zaplace ;-)))))) hi hi

  • 3. Data: 2004-05-13 22:51:25
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > dochodzi, że w w ww bepehaha to chyba pod przymusem i pod karą zwolnienia
    > każdy musi napisać coś dobrego o swoim ukochanym banku - więc diabli
    wiedzą

    a co to do ku...wy nędzy wszyscy mają coś do BPH
    To nie jest najgorszy ani najlepszy bank w PL- ma swoje plusy i minusy - jak
    wszystko

    Jestem w tym banku od wielu lat (wczesniej PBK) i jak dla moich potrzeb jest
    OK.

    JerzyR

  • 4. Data: 2004-05-14 07:57:47
    Od: vpw <v...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 May 2004 00:51:25 +0200, JerzyR wrote:

> [...]
    > wszystko
    >
    > Jestem w tym banku od wielu lat (wczesniej PBK) i jak dla moich potrzeb jest

    To najlepiej porownac go z porwynwalnymi marmurkami takimi jak PeKaO i PKO.
    Zobaczymy jak wtedy wypadnie. Jak porownujemy go z bankami niszowymi lub o
    skali dzialania wielokrotnie mniejszej to takie sa wnioski.

    Ja jakos zbyt duzego nawalu skarg na BPH nie widze ale sledze grupe od
    kilku miesiecy.
    --
    vpw (2004-05-14 09:56:09)

  • 5. Data: 2004-05-14 09:43:49
    Od: "Artek" <a...@e...one.pl>

    Użytkownik "JerzyR" <j...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    > a co to do ku...wy nędzy wszyscy mają coś do BPH

    Powinieneś z tego się cieszyć. Jak wszyscy krytykują bank, to bank
    musi się starać, żeby odzyskać dobrą opinię w oczach klientów.
    Jak będzie się starał, to chyba na tym skorzystasz.

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 6. Data: 2004-05-14 17:31:08
    Od: "PrzemB" <p...@...to.poczta.onet.pl>

> [...]
    jak
    > wszystko
    >
    > Jestem w tym banku od wielu lat (wczesniej PBK) i jak dla moich potrzeb

    Każdy pisze o SWOICH potrzebach i uwagach.
    Pozwól im mieć odrębne zdanie. Jak "wieszają psy" przez kilka miesięcy na
    mBanku, PEKAO, ..... itd. to dobrze, ale jak twoim BPHPBK to od razu: a co
    to do ku...wy nędzy......!!!
    Ty też jesteś z BPH ?

    Pozdrowienia
    PrzemB

  • 7. Data: 2004-05-14 18:42:37
    Od: d...@p...onet.pl (Adam S.)

> [...]
    na
    > mBanku, PEKAO, ..... itd. to dobrze, ale jak twoim BPHPBK to od razu:

    No cóż mbank ma ciągle liczne grono swoich zagorzałych obronców. Swego
    czasu na liście funkcjonowało nawet pojęcie pretorian. Również Pekao
    choć na pewno w mniejszym stopniu chwalone było za pewne rzeczy na tej
    grupie /chociażby za rzecznika, który tu regularnie pisywał i tłumaczył
    się z grzechów banku / Nawiasem mówiąc pamięta go ktoś jeszcze ?????
    Widocznie i BPH dochowało się w końcu swoich zwolenników :)

    pozdrawiam
    Adam

  • 8. Data: 2004-05-15 19:30:17
    Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl>

    > Widocznie i BPH dochowało się w końcu swoich zwolenników :)

    a jakże - jestem ich zwolennikiem
    wyrażenie "dochowało się" jest troche nie na miejscu - mam 36 lat i moje
    zdanie o BPH (PBK) jest niezmienne od ok. 10 lat (pracownikiem nie jestem -
    choc po studiach (10 lat temu) starałem sie u nich o pracę i byłem nawet na
    testach w Krakowie (ale było jedzonko, picie i no i testy:))

    Pozdrawiam wszystkich - takze tych z mBanku i PKO SA(BP) i innych

    JerzyR