  • 1. Data: 2004-05-13 19:29:39
    Temat: chipowe karty??
    Od: quba <d...@T...net>

    Witam!!
    Mam pytanie dotyczące kart chipowych.
    Jaka jest różnica między chipem a magnetyczną i do kiedy muszą być
    wymienione??
    Pozdrawiam
    quba

  • 2. Data: 2004-05-14 14:25:43
    Temat: Re: chipowe karty??
    Od: Przemysław Kowalik <p...@u...com.pl>

    quba wrote:

    > Witam!!
    > Mam pytanie dotyczące kart chipowych.
    > Jaka jest różnica między chipem a magnetyczną i do kiedy muszą być
    > wymienione??

    Różnica na razie jest taka, ze kasjerka często nie wie co robić, gdy
    przejdzie taką kartą po czytniku paska magnetycznego a POS wyświetla
    "użyj chipa" 8-) Mam na myśli oczywiście karty chipowo-magnetyczne bo
    czysto chipowych płatniczych w .pl chyba jeszcze nie ma...

    Przemek

  • 3. Data: 2004-05-14 15:08:14
    Od: "Karol Zwiruk" <p...@z...pl>

    From: "quba" <d...@T...net>

    > Witam!!
    > Mam pytanie dotyczące kart chipowych.
    > Jaka jest różnica między chipem a magnetyczną i do kiedy muszą być
    > wymienione??

    pogoogluj sobie, ja CI mogę podpowiedzieć od siebie, zajrzyj:

    http://kartyonline.pl/arty.php?id=93
    http://kartyonline.pl/arty.php?id=71
    http://kartyonline.pl/arty.php?id=2
    http://kartyonline.pl/niusy.php?id=19
    http://kartyonline.pl/niusy.php?id=81

    a jak za mało to zapraszam tutaj: http://kartyonline.pl/szukaj.php
    wpisz emv, chip, bezpieczeństwo i takie tam :)

    --
    Karol Żwiruk
    Świat Kart: http://kartyonline.pl

  • 4. Data: 2004-05-16 17:58:50
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 13 May 2004 21:29:39 +0200, quba <d...@T...net>
    wrote:

    >Mam pytanie dotyczące kart chipowych.
    >Jaka jest różnica między chipem a magnetyczną i do kiedy muszą być

    hmmm, mniej więcej taka jak między dyskietką 1,44MB a dyskiem USB :-)
    --
    Jarek Andrzejewski