  • 1. Data: 2008-01-22 08:26:30
    Temat: Getin - problemy z saldem
    Od: MM <m...@k...chip.pl>

    Witam
    Wczoraj robiłem wpłatę gotówkową w getinie. Wieczorem nie było jej
    jeszcze w systemie (dostępne środki też się nie powiększyły). Dzis w
    historii moja wplata jest dwa razy :) ale saldo po transakcji jest tak
    jakby byla raz. Az się boję co będzie jutro :)
    Czy ktos ma podobny problem?

    Pozdrawiam
    MM

  • 2. Data: 2008-01-22 15:41:43
    Temat: Re: Getin - problemy z saldem
    Od: Igob <n...@m...de>

    MM napisał(a):
> [...]
    > historii moja wplata jest dwa razy :) ale saldo po transakcji jest tak
    > jakby byla raz. Az się boję co będzie jutro :)

    Identyczna sytuacja u mnie :))