  • 1. Data: 2002-04-19 08:12:27
    Temat: prawdziwy %
    Od: "RURB" <r...@s...cz>

    We wczorajszej rzepie w dodatku "moje pieniądze" była zgrabna tabelka z
    kosztami kredytów sezonowych.
    Czy nie wiecie dlaczego porównują tylko koszty w złotych a nie realne
    procent? Przecież złotówka płacona na początku nie równa się złotówce
    płaconej za kilka miesięcy i uszeregowanie atrakcyjnaść tych kredytów może
    być zupełnie inne?
    Od kiedy banki będą musiały podawać ten prawdziwy % przy kredytach i
    lokatach?
    Robert

  • 2. Data: 2002-04-19 08:22:37
    Temat: Re: prawdziwy %
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "RURB" <r...@s...cz> napisał w wiadomości

    > Od kiedy banki będą musiały podawać ten prawdziwy % przy kredytach i
    > lokatach?

    Ustawa ktora masz na mysli dotyczy tylko kredytow.

    Ustawa z 20 lipca 2001 r. o kredycie konsumenckim
    [...]
    Art. 22
    Ustawa wchodzi w życie po upływie 12 miesięcy od dnia ogłoszenia. [czyli 19
    września 2002 r.]

    Maciej

    --
    FAQ news://pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl

  • 3. Data: 2002-04-19 11:46:16
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Ustawa ktora masz na mysli dotyczy tylko kredytow.
    >
    > Ustawa z 20 lipca 2001 r. o kredycie konsumenckim

    Czyli - jesli chodzi o oprocentowanie _pozyczek_ to banki dalej beda mialy
    dowolnosc...
    :-\

    Michal