  • 1. Data: 2002-04-19 08:33:58
    Temat: OT - zrezygnowalem z news.tpi.pl
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    od wczoraj news.tpi.pl jest zupelnie zamulony, wiec go
    usunąłem
    i uzywam teraz OE z news.chip.pl gdzie bez zbednej
    autoryzacji
    (jak np wymaga news.onet.pl) chodza te same grupy
    Nareszcie wszystko dziala ;-))
    *** blad ***

  • 2. Data: 2002-04-19 08:40:50
    Temat: Re: OT - zrezygnowalem z news.tpi.pl
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > od wczoraj news.tpi.pl jest zupelnie zamulony,

    Maciej

  • 3. Data: 2002-04-19 11:32:11
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "MK" <

    juz nie bede wracal do tpi nawet jak sie poprawią - nie ma
    po co
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-04-20 20:40:22
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    Witam,

    z *.sdi.warszawa.tpnet.pl news.tpi.pl dziala OK. Nie wiem do czego zglaszasz
    zastrzezenia - nie zauwazylem.

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 5. Data: 2002-04-20 20:55:46
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > z *.sdi.warszawa.tpnet.pl news.tpi.pl dziala OK. Nie wiem do czego
    zglaszasz
    > zastrzezenia - nie zauwazylem.
    >
    > Pozdrawiam,

    nowysacz i nowy-sacz.sdi.tpnet.pl tesh ok =)

  • 6. Data: 2002-04-21 10:20:54
    Od: "Krzysztof K. Maj" <k...@k...eu.org>

    Użytkownik "minik" <m...@m...net> napisał w wiadomości
    > zglaszasz

    > nowysacz i nowy-sacz.sdi.tpnet.pl tesh ok =)

    Teraz - tak! Ale 18 kwietnia wieczorem u mnie też nie można było nic
    ściągnąć z news.tpi.pl.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof Maj

  • 7. Data: 2002-04-21 16:14:16
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@p...com>

    "blad" <b...@W...pl>
> [...]
    > i uzywam teraz OE z news.chip.pl gdzie bez zbednej
    > autoryzacji
    > (jak np wymaga news.onet.pl) chodza te same grupy

    A ja mam hamstera i ciągnę z pięciu serwerów równocześnie i nawet nie
    zauważam, że jakiś serwer pada :)
    Btw - news.chip.pl się dość często wywalał jeszcze niedawno ;>

    --
    Pozdrawiam,
    Washko