  • 11. Data: 2015-04-15 22:50:37
    Temat: Re: [pr] Wojna na bankomaty. To już koniec darmowych wypłat?
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Wed, 15 Apr 2015 07:52:44 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > No to wypłacaj sobie blikiem czy ichnik iKO, czy jak to tam
    > i zrezygnuj z karty już teraz. :)

    I każdy kto by chciał mieć dostęp do swojej kasy z banku, to ma sobie
    kupić smarkfona?
    Coraz ciekawszych rad udzielasz na tym forum!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 12. Data: 2015-04-15 22:59:48
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Wed, 15 Apr 2015 10:35:18 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > prawidłowo, karta nie jest do wypłat tylko do płacenia

    Bo Ty tak powiedziałeś?

    > już prawie wszędzie zapłaci się nią

    A może nie każdy zgadza się na całkowite uzależnienie od banku?
    Np. na to, że byle klarnet może kilkoma kliknięciami w klawiaturę zrobić
    z człowieka nędzarza!

    > a po gotówkę idziesz do banku

    I czekam godzinę albo dwie, żeby mi wypłacili moją własną kasę? Nie,
    dziękuję!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 13. Data: 2015-04-16 00:12:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zlotowinfo" mgl7ru$tfo$...@n...news.atman.pl

    > prawidłowo, karta nie jest do wypłat tylko do płacenia już
    > prawie wszędzie zapłaci się nią a po gotówkę idziesz do banku

    IMO debetówką wypłacamy z bankmatu a w sklepie płacimy kredytówką,
    ale że banki dają wisienki także za płacenie debetówkowe, więc
    płacimy także debetówkami. :)

    --
    ponawóz wto śro czw pią sob nie pon wtnawoz śro czw pią so WielkanoC wt środnaw czw
    pią sob nie pon wto

  • 14. Data: 2015-04-16 07:55:16
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    W dniu środa, 15 kwietnia 2015 10:35:11 UTC+2 użytkownik zlotowinfo napisał:

    > prawidłowo, karta nie jest do wypłat tylko do płacenia
    > już prawie wszędzie zapłaci się nią
    > a po gotówkę idziesz do banku

    a nie ma ryzyka ze utrunienia w wyplacie z bankomatow, zwlaszcza drobnych kwot (do
    placenia tam gdzie karta sie nie da) spowoduja ze czesciej bedzie sie placic gotowka
    w ogole? (bo bedzie sie wyplacac nie tak czesto ale wieksze kwoty).

  • 15. Data: 2015-04-16 12:10:18
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-04-15, Chris94 <c...@p...fm> wrote:

    [...]

    > I każdy kto by chciał mieć dostęp do swojej kasy z banku, to ma sobie
    > kupić smarkfona? Coraz ciekawszych rad udzielasz na tym forum!

    Smartfon jest obecnie bardziej dostępnym urządzeniem niż komputer.
    Ty postulujesz kupno całego komputera! Szok!

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 16. Data: 2015-04-16 19:32:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marcin N" 552e279f$0$15668$6...@n...neostrada.pl

    > Jak kartą zapłacisz łapówkę? Jak zapłacisz "na boku"?
    > To esencja życia. Zwłaszcza polityków, ale nie tylko.

    0. Kartą nie płacimy wielkich kwot a łapówki małe raczej nie są.
    1. Możemy zapłacic kartą za coś, co dbierze osoba, której wręczamy łapówkę.
    2. Łapówkę sędziemu dajemy poprzez adwokata, który przyjmuje od nas pieniądze
    rzekomo w zamian za prowadzenie naszej sprawy i dzieli się z sędzią.

    Podobnie dajemy łapówkę orzecznikowi. Idziemy do jego prywatnego gabinetu,
    w którym leczymy się, zanim zaproponujemy ZUSowi (czy Zespołowi
    Orzekającemu o Niepełnosprawnośco) zaliczenie nas w poczet rencistów
    czy niepełnosprawnych.

    W Białymstoku ten sam lekarz jest:

    orzecznikiem w Wojewódzkim ZO (do którego należy
    zgłosić się z odwołaniem od decyzji Miejskiego ZO)

    pracownikiem komisji ZUS, badającej zasadność
    odwołania od negatywnej decyzji orzecznika ZUS

    właścicielem prywatnego gabinetu zbierającego
    w necie fatalne opinie

    > Dlatego gotówka jest i będzie. Pomysły, żeby wszędzie płacić elektronicznie nie
    mają szans na wdrożenie.

    Mają. A Ty jesteś niezaradny życiowo...
    Ja zaś jestem aspołeczny -- nie daję łapówek. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 17. Data: 2015-04-16 19:35:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Maciejewski" 1nk3h7owc41p0$.6xavgl1afnhw$....@4...net

    > Bo utrzymanie oddziałów i kas z kasjerami kosztuje.
    > I może pora przypomnieć im ten szczegół :)

    Białkomat wypłacający potrafi zagrillować znacznie skuteczniej niż krzemomat. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 18. Data: 2015-04-16 19:40:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > Smartfon jest obecnie bardziej dostępnym urządzeniem niż komputer.
    > Ty postulujesz kupno całego komputera! Szok!

    Wkrótce będą miliardy smartfonów. Najtańszy zapewne
    kosztuje tyle, co niejeden portfel przeciętniaka.

    http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ponad-6-mld-kar
    t-sim-w-smartfonach-do-2020-roku

    W 2014 roku przybyło 800 mln subskrypcji działających na smartfonach.
    W liczbie tej zawierają się nowi abonenci oraz osoby wymieniające prosty
    telefon na smartfon. Do 2020 roku liczba ta może osiągnąć nawet 6 mld.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 19. Data: 2015-04-16 19:53:23
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Thu, 16 Apr 2015 12:10:18 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Smartfon jest obecnie bardziej dostępnym urządzeniem niż komputer.
    > Ty postulujesz kupno całego komputera! Szok!

    Zacytuj mi z łaski swojej ten fragment, gdzie postuluję kupno komputera
    żeby nim płacić przy kasie w sklepie!
    Bo ja go jakoś znaleźć nie mogę!

    --
    Krzysztof

  • 20. Data: 2015-04-16 21:52:40
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-04-16, Chris94 <c...@p...fm> wrote:

    [...]

    > Zacytuj mi z łaski swojej ten fragment, gdzie postuluję kupno komputera
    > żeby nim płacić przy kasie w sklepie!

    Nie "płacić w sklepie" tylko "mieć dostęp do swojej kasy z banku".

    Postulujesz konto marmurkowe, z dostępem do konta na zasadzie okienka,
    wyciągami papierowymi raz w miesiącu i możliwością reakcji na fraudy
    raz w miesiącu (lub podczas sprawdzania salda w bankomacie,
    ale to kosztuje), przelewami w okienku?

    Nie? To jesteś za kupnem komputera.

    --
    Wojciech Bańcer