  • 51. Data: 2015-04-23 11:58:08
    Temat: Re: [pr] Wojna na bankomaty. To już koniec darmowych wypłat?
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Wojciech Bancer <p...@p...pl> writes:

    > On 2015-04-23, J.D. <f...@c...ua> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Do tego, że realizacja gwarancji nie jest natychmiastowa i trwa,
    > (czas to największy pieniądz), a o problemach SKOKów wiadomo od
    > dawna.
    Erm, SKOK to chyba coś innego niż bank spółdzielczy?
    KJ

    The heart is not a logical organ.
    -- Dr. Janet Wallace, "The Deadly Years", stardate 3479.4

  • 52. Data: 2015-04-23 13:34:04
    Od: "J.D." <f...@c...ua>

    > Do tego, że realizacja gwarancji nie jest natychmiastowa i trwa,
    > (czas to największy pieniądz), a o problemach SKOKów wiadomo od
    > dawna.

    Tylko co ma piernik do wiatraka, znaczy SKOKi do BSów?

    pozdrawiam

  • 53. Data: 2015-04-23 17:00:28
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-04-23, J.D. <f...@c...ua> wrote:

    [...]

    > Tylko co ma piernik do wiatraka, znaczy SKOKi do BSów?

    OK, to mi się porypciało w takim razie. Nie wiem czemu. :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 54. Data: 2015-04-23 18:56:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    Bardzo sprawnie i szybko wypłaca bfg i to z odsetkami. Widać to było ostatnio na
    przykładzie SKOK Wspólnota

  • 55. Data: 2015-04-23 18:59:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    Teraz właśnie jest dobry moment w SKOKach oszczędzać. Oprocentowanie przyzwoite( 3,3%
    nawet) a jakby co to BFG z odsetkami wszystko sprawnie wypłaci.