  • 1. Data: 2015-04-13 18:27:51
    Temat: oprocentowanie efektywne
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Patrze sobie do VW Banku:
    konto plus - oprocentowanie 1.50%, efektywne - 1.51%

    A tymczasem w mBank:
    - eMax Plus - oprocentowanie 0.8%, efektywne - 1.31%

    Jak oni licza ta efektywnosc?
    --
    TA

  • 2. Data: 2015-04-13 18:48:21
    Od: Kris <k...@g...com>

    Zależy od kapitalizacji pewnie

  • 3. Data: 2015-04-14 00:21:56
    Temat: Re: oprocentowanie efektywne
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <a...@g...c
    om>,
    Kris <k...@g...com> wrote:

    > Zależy od kapitalizacji pewnie

    Pewnie tak, ale az taka roznica?
    --
    TA

  • 4. Data: 2015-04-14 00:31:38
    Od: "MarekZ" <b...@...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    de1.news.atman.pl...

    > Zależy od kapitalizacji pewnie

    > Pewnie tak, ale az taka roznica?

    Ja pierdzielę, może to ten sam Matematyk liczył, który kiedyś w Krakowie mi
    udowadniał, że stosunek pół prostokątów o jednym z boków równym
    niekoniecznie musi być równy stosunkowi długości ich różnych boków. Zwolnili
    tego Artystę, ale może zatrudnił się ponownie w Łodzi, bo był ewidentnym
    twardzielem, który łatwo się nie zniechęca.

    Nawet przy kapitalizacji rocznej z góry wychodzi 0,81%, a przy ciągłej już
    się zaokrągla do 0,8%.

    Tak że albo błąd jakiegoś ciołka, albo pozostałość z okresu kiedy
    oprocentowanie nominalne wynosiło 1,3%.