  • 21. Data: 2015-04-17 00:51:31
    Temat: Re: [pr] Wojna na bankomaty. To już koniec darmowych wypłat?
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Thu, 16 Apr 2015 21:52:40 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Postulujesz konto marmurkowe, z dostępem do konta na zasadzie okienka,
    > wyciągami papierowymi raz w miesiącu i możliwością reakcji na fraudy
    > raz w miesiącu (lub podczas sprawdzania salda w bankomacie,
    > ale to kosztuje), przelewami w okienku?
    >
    > Nie? To jesteś za kupnem komputera.

    Ale komputera kupować nie trzeba, bo (poza bezdomnymi i ewentualnymi
    analfabetami) to komputer w domu już każdy ma!
    A jeśli ktoś komputera nie ma, to i w banku też nie ma co trzymać.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 22. Data: 2015-04-17 01:25:02
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-04-16, Chris94 <c...@p...fm> wrote:

    > Ale komputera kupować nie trzeba, bo (poza bezdomnymi i ewentualnymi
    > analfabetami) to komputer w domu już każdy ma!

    http://www.businessinsider.com/smartphone-bigger-tha
    n-pc-market-2011-2

    A tu:
    http://www.itbusiness.ca/news/smartphones-grabbing-l
    arger-share-of-smart-connected-device-market/54519
    masz (niżej w artykule) dane z 2014.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 23. Data: 2015-04-17 03:45:01
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris94" 55303cf5$0$2201$6...@n...neostrada.pl

    > Ale komputera kupować nie trzeba, bo (poza bezdomnymi i ewentualnymi
    > analfabetami) to komputer w domu już każdy ma!

    Wkrótce może rozczarujesz się rzeczywistością -- bezdomny
    będzie miał lepszy komputer niż Ty, choć to Ty zapłacisz
    za ten komputer swoimi podatkami.

    > A jeśli ktoś komputera nie ma, to i w banku też nie ma co trzymać.

    Zasiłek opiekuńczy? :)

    -=-

    Jeszcze niedawno (chyba w 2008 roku) zainwestowałem w nowy ;)
    telefon, dzięki któremu mogłem korzystać z tokena EB. :) Telefon
    był naprawdę nowy -- ojciec dostał go w zamian za psujący się
    stale inny egzemplarz na chwilę przed ,,dostaniem'' nowego. :)
    Zainwestowałem w zdjęcie SIMloka (zainwestowałem czas -- zdjąłem
    dzięki netowi) i w komunikację podczerwoną...

    Teraz widzę, że raczej nie warto inwestować w telefon, który ma mniej niż 8 rdzeni w
    CPU. :)

    W tej chwili korzystam niemal naraz:

    z notebooka (piszę, czytam i przeglądam WWW oraz oglądam filmy o żywieniu)
    z tabletu (gram)
    z smartfonu (mapki itp.)

    Niestety netbook oddelegowany został do ,,poważnych'' zadań...
    Za jakiś czas chyba odzyskam część ;) tego netbooka. :)

    -=-

    IMO już wkrótce szybciej zobaczysz u kogoś tablet czy telefon
    (u mnie tablet to duży telefon dualSIM bez przedniego głośnika)
    niż PeCeta. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 24. Data: 2015-04-17 07:12:29
    Od: xbartx <x...@b...net>

    W dniu 17.04.2015 o 00:51, Chris94 pisze:

    > Ale komputera kupować nie trzeba, bo (poza bezdomnymi i ewentualnymi
    > analfabetami) to komputer w domu już każdy ma!
    > A jeśli ktoś komputera nie ma, to i w banku też nie ma co trzymać.

    Po raz kolejny podajesz jakieś dane z kapelusza, nie popierając tego
    żadnym źródłem. Ja znam co najmniej 7 osób, które komputera nie mają a
    bezdomnymi czy też ewentualnymi analfabetami nie są. Rozumiem, że lubisz
    dyskutować ale na podparcie swoich tez nie podpieraj się swoimi tak
    zwanymi "widzi mi się", bo to mało poważne.

    Xenocide

  • 25. Data: 2015-04-17 17:02:16
    Od: "Michal 'Amra' Macierzynski" <m...@g...com>

    W dniu środa, 15 kwietnia 2015 08:39:59 UTC+2 użytkownik Waldek napisał:
    > Nie jest tak całkiem różowo - nie wszystkie bankomaty PKOBP obsluguja BLIK-a
    > wczoraj akurat chcialem skorzystac i ... kiszka ;)
    > Pozdro

    Bo to pewnie byl bankomat po exNordea. Po fuzji (przed nami) - bedzie dzialalo ;)

  • 26. Data: 2015-04-17 17:24:55
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "xbartx" mgq4nt$v6e$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > Rozumiem, że lubisz dyskutować ale na podparcie swoich tez nie
    > podpieraj się swoimi tak zwanymi "widzi mi się", bo to mało

    widzimisię n ndm

    pot. <<czyjś pogląd, własne upodobanie nie
    liczące się z niczym; kaprys, zachcianka>>

    Robić coś według własnego widzimisię.
    Kierować się swoim widzimisię.
    Być uzależnionym od czyjegoś widzimisię.

    To jedno słowo.

    W kwestii głównej -- wypowiedziałem się wcześniej.
    IMO bezdomność nie jest skorelowana z bezkomputerowością. ;)

    Natomiast można śmiało zauważyć, że każdy uczestnik tych
    dyskusji już ma komputer, lub choćby dostęp do komputera.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 27. Data: 2015-04-18 00:14:56
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2015-04-17 o 17:02, Michal 'Amra' Macierzynski pisze:

    > Bo to pewnie byl bankomat po exNordea. Po fuzji (przed nami) - bedzie dzialalo ;)

    Pewnie nie był ;)
    Znam ten bankomat od lat, choć rzadko z niego korzystam
    - no chyba że został ostatnio wymieniony (sprzęt) bo lokalizacja
    niezmienna od dawna

    Zagladnąlem z ciekawosci na wykaz bankomatow w moim grajdołku i na ~20
    znalazłem 3 nie obsługujące IKO

    http://inteligo.pl/bankomaty-i-placowki/

    Pozdro

  • 28. Data: 2015-04-18 10:46:26
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Fri, 17 Apr 2015 07:12:29 +0200, xbartx napisał(a):

    > Po raz kolejny podajesz jakieś dane z kapelusza, nie popierając tego
    > żadnym źródłem. Ja znam co najmniej 7 osób, które komputera nie mają a
    > bezdomnymi czy też ewentualnymi analfabetami nie są.

    I te 7 osób korzysta z bankowości internetowej?
    Widocznie obracam się w nietypowym środowisku, bo ja np. wśród swoich
    znajomych nie mam ani jednej osoby, która nie miałby komputera lub
    przynajmniej dostępu do niego. A najbardziej byłem zaskoczony, gdy
    kiedyś okazało się, że moja 80-letnia sąsiadka nie tylko ma komputer,
    ale że przede wszystkim wykorzystuje go do bankowości internetowej.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 29. Data: 2015-04-18 16:41:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris94" 553219e7$0$8371$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > kiedyś okazało się, że moja 80-letnia sąsiadka nie tylko ma komputer,
    > ale że przede wszystkim wykorzystuje go do bankowości internetowej.

    IMO niebawem zabraknie ,,zwykłych'' komórek. Ich miejsce przejmą
    smartfony itp. urządzenia.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 30. Data: 2015-04-18 21:26:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" mgs0l5$ljl$...@n...news.atman.pl

    > Zagladnąlem z ciekawosci na wykaz bankomatow w moim grajdołku i na ~20 znalazłem 3
    nie obsługujące IKO

    > http://inteligo.pl/bankomaty-i-placowki/

    Rabka? 20+3, ale te 3 to 2 w 1. I w 20 nie ma tych 3.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'