  • 1. Data: 2015-04-14 20:13:45
    Temat: BTE wyrok Trybunału.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Czy grupa zauważyła dzisiejszy wyrok Trybunału Konstytucyjnego? Jakoś w
    mediach o tym cicho.

    http://trybunal.gov.pl/rozprawy/komunikaty-prasowe/k
    omunikaty-po/art/7563-kierowanie-przez-banki-wierzyt
    elnosci-do-postepowania-egzekucyjnego-z-pominieciem-
    sadowego-post/

  • 2. Data: 2015-04-14 21:12:26
    Temat: Re: BTE wyrok Trybunału.
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-04-14, wiatrak <w...@y...pl> wrote:
> [...]
    omunikaty-po/art/7563-kierowanie-przez-banki-wierzyt
    elnosci-do-postepowania-egzekucyjnego-z-pominieciem-

    Media ekonomiczne ładnie oflagowały jako wiadomość dnia. :)
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/TK-Bankowy-Tytul-Egz
    ekucyjny-narusza-konstytucyjna-zasade-rownosci-33227
    74.html
    http://prawo.money.pl/aktualnosci/wiadomosci/artykul
    /bankowy-tytul-egzekucyjny-niezgodny-z,7,0,1762567.h
    tml
    Ale posłowie mają dużo czasu na zmianę.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2015-04-14 21:16:39
    Od: <6...@...211639.invalid> (Tom N)

    wiatrak w

    > Czy grupa zauważyła dzisiejszy wyrok Trybunału Konstytucyjnego? Jakoś w
    > mediach o tym cicho.

    Wcale nie dziwne -- kto będzie pamiętał za rok z okładem, że jeden fuckt z
    drugim siuperexprsiem napisali... [1]

    > http://trybunal.gov.pl/rozprawy/komunikaty-prasowe/k
    omunikaty-po/art/7563-kierowanie-przez-banki-wierzyt
    elnosci-do-postepowania-egzekucyjnego-z-pominieciem-
    sadowego-post/

    "Trybunał Konstytucyjny orzekł, że art. 96 ust. 1 i art. 97 ust. 1 ustawy z
    29 sierpnia 1997 r. - Prawo bankowe są niezgodne z art. 32 ust. 1
    konstytucji. Przepisy tracą moc obowiązującą z dniem 1 sierpnia 2016 r."

    No właśnie -- 1 sierpnia 2016. Poniedziałek -- njus jak znalazł...

    --
    'Tom N'

  • 4. Data: 2015-04-16 00:50:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" mgjlcu$itm$...@n...news.atman.pl

> [...]

    omunikaty-po/art/7563-kierowanie-przez-banki-wierzyt
    elnosci-do-postepowania-egzekucyjnego-z-pominieciem-

    Kampania przedwyborcza w pełni? ;) Może i zbyt
    cicho, a może za chwilę będzie aż zbyt głośno?

    -=-

    Ale IMO w Białymstoku sąd nie będzie niczego rozważał -- przyzna
    rację bankowi ignorując wszelkie wartościowe dowody przemawiające
    na korzyść klienta, o ile ów klient nie opłaci sowicie swego adwokata.
    Być może nawet powoła biegłego który uzna, że 2+2 daje w efekcie czyżerzy...

    http://freemp3now.org/catalog/Powtorka%20Z%20Rozrywk
    i%20-%20Dialogi%20na%20cztery%20nogi
    (nie mogę wydobyć głosu z tych tekstów; z innych, z tej strony -- mogę)

    -- Dwa razy dwa?
    -- Cztery.
    -- Za dokładnie!
    -- Pan spyta jeszcze raz.
    -- Dwa razy dwa?
    -- Czczeryy...
    -- Dobrze!
    -- Fronczewski.
    -- Rosssssssss....
    -- A co tu tak syczy?

    Albo nawet zgubi jakieś dowody. :)

    -=-

    Słynny batonik za 99 groszy. :)

    http://wyborcza.pl/1,75968,16817106,Batonik_za_99_gr
    oszy.html

    IMO nie wróży dobrze. :)

    -=-

    Tak przy okazji gubienia dowodów w sądzie -- Stokrotka (reformująca pisownię
    polską) została oskarżona o próbę kradzieży dowodu z akt sądowych, co opisała
    na polszczyźnie. :) Jeśli dobrze pamiętam i dobrze zrozumiałem, oskarżono
    Stokrotkę o próbę kradzieży kserokopii, którą Stokrotka wykonała w sądzie za
    zgodą pracowników sądu w celu zabrania tejże kserokopii ze sobą poza mury sądu...
    Stokrotkę wożono nocą po ciemnych zaułkach i przetrzymano w areszcie, gdzie
    zabrano jej ogryzki sznurowadeł...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'