  • 11. Data: 2002-02-15 22:35:10
    Temat: Re: potrzebna porada....
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Fri, 15 Feb 2002 19:05:12 +0100, "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski"
    <a...@s...in.pl> wrote:

    >Tez na to licze, aczkolwiek nie powiem bym byl
    >w tym wzgledzie optymista. W zapowiedziach
    >oddzial mial byc a na razie ani widu ani slychu...

    spoko, spoko. w ostatniej krakowskiej wyborczej o pracy szukali
    dyrektora oddzialu i dysponentow. tak wiec juz wkrotce.

    PGR

  • 12. Data: 2002-02-16 10:32:28
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <a...@s...in.pl>

    Uzytkownik "Piotr Gralak" <g...@i...com> napisal w wiadomosci

    > spoko, spoko. w ostatniej krakowskiej wyborczej o pracy szukali
    > dyrektora oddzialu i dysponentow. tak wiec juz wkrotce.
    O!. Lepiej pozno niz wcale...

    Moze oddzial Multibanku powstanie zanim konieczne beda
    przenosiny... a wtedy jego oferta bylaby rozpatrywana ...

    > PGR
    MP

  • 13. Data: 2002-02-16 11:30:21
    Od: g...@i...com (Piotr Gralak)

    On Sat, 16 Feb 2002 11:32:28 +0100, "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski"
    <a...@s...in.pl> wrote:

    >O!. Lepiej pozno niz wcale...
    >
    >Moze oddzial Multibanku powstanie zanim konieczne beda
    >przenosiny... a wtedy jego oferta bylaby rozpatrywana ...

    ATSD na co Ci oddzial?

    PGR

  • 14. Data: 2002-02-16 15:32:04
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <a...@s...in.pl>

    > ATSD na co Ci oddzial?
    Mnie na nic. To nie ja sie przenosze, choc gdybym sie przenosil
    to nie ukrywam ze tez wolalbym przekazac stosowne papierki,
    wnioski itd osobiscie a nie bawic sie z poczta i niepotrzebnie
    wydluzac cala procedure...