  • 1. Data: 2002-02-14 12:58:45
    Temat: potrzebna porada....
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <a...@s...in.pl>

    Zaprzyjazniona osoba dojrzewa do zmiany banku, nowy bank
    ma spelniac nastepujace zalozenia:

    * dostep do konta przez internet - informacje o wplywach
    z tytulem, nadawca itd a nie niesmiertelne "przelew krajowy
    miedzybankowy" lub "przelew z tytulu wynagrodzenia"
    * w miare niezla obsluga w oddzialach :-)
    * w miare niezla oferta dot. kart platniczych...

    Wydaje sie ze wstepnie te kryteria spelniaja Lukas i BSK...
    pytanie brzmi jakie banki jeszcze Szanowni Grupowicze by
    polecali wziasc pod rozwage ? Moze Fortis ?

  • 2. Data: 2002-02-14 13:11:36
    Temat: Re: potrzebna porada....
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

> [...]
    >miedzybankowy" lub "przelew z tytulu wynagrodzenia"
    >* w miare niezla obsluga w oddzialach :-)
    >* w miare niezla oferta dot. kart platniczych...,

    MultiBank. Tyle, że nie wiem czy dwie karty (VE i VE) to wystraczajaca oferta
    kart.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2002-02-14 16:22:08
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    []

    > MultiBank. Tyle, że nie wiem czy dwie karty (VE i VE) to wystraczajaca
    oferta

    ^^^^^^^^^ Tutaj koledze chodziło raczej o VE i VC (obie debetowe)

    pozdr - J.

  • 4. Data: 2002-02-14 18:13:17
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <a...@s...in.pl>

    Użytkownik "alexy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > MultiBank. Tyle, że nie wiem czy dwie karty (VE i VE) to wystraczajaca
    oferta
    > kart.
    Mniem ze miales na mysli VE i VC... Wszystko byloby fajnie, tylko
    ze w promieniu najblizszych 300 kilometrow nie ma ani jednego
    oddzialu MultiBanku... Dodam tylko ze mowimy o miescie majacym
    "pod" milion mieszkancow...

  • 5. Data: 2002-02-14 18:55:09
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

> [...]
    >ze w promieniu najblizszych 300 kilometrow nie ma ani jednego
    >oddzialu MultiBanku... Dodam tylko ze mowimy o miescie majacym

    Jasne, że VE i VC, zamyśliłem się i tak wyszło.
    Co do tych 300 km, to skąd Ty jesteś? Bo chyba nie ma miejsca w Polsce, żeby
    do Multi było więcej niz 300 km. Zresztą nawet jak tak jest, to zaraz tam
    bedzie oddział. Chyba...

  • 6. Data: 2002-02-15 01:07:47
    Temat: Odp: potrzebna porada....
    Od: "Łukasz Zemka" <w...@r...pl>

    Użytkownik JOHNNY <j...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@n...vogel.pl...

    > oferta
    >
    > ^^^^^^^^^ Tutaj koledze chodziło raczej o VE i VC (obie debetowe)

    No moim zdaniem jest to najwiekszy minus Multi. Zeby miec chociaz jedna
    karte z Europay'a, trzymam konto w BZWBK, chociaz chetnie bym je juz dawno
    zamknal.

    pozdrawiam
    Wookasch

  • 7. Data: 2002-02-15 05:28:11
    Od: <a...@p...onet.pl>

    > No moim zdaniem jest to najwiekszy minus Multi. Zeby miec chociaz jedna
    > karte z Europay'a, trzymam konto w BZWBK, chociaz chetnie bym je juz dawno
    > zamknal.

    a poco ci karta europay'a (mestro,mastercard) one są rozliczane w euro.
    a usd ma stabilniejszy przelicznik więc dla only Visa (visa rulez)

  • 8. Data: 2002-02-15 08:17:34
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Feb 15, 2002 at 06:28:11AM +0100, a...@p...onet.pl wrote:

    > a poco ci karta europay'a (mestro,mastercard) one są rozliczane w euro.

    A moze po to zeby robic zakupy w euro? Bez dodatkowych przeliczen miedzywalutowych?

    > a usd ma stabilniejszy przelicznik więc dla only Visa (visa rulez)

    I to ma byc dla mnie zaleta? Ja wole jak euro sie buja i kupowac jak
    jest na dnie.

    --

    --w

  • 9. Data: 2002-02-15 14:30:28
    Od: "Łukasz Zemka" <w...@r...pl>

    Użytkownik Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> napisal

    > A moze po to zeby robic zakupy w euro? Bez dodatkowych przeliczen
    miedzywalutowych?

    Dokladnie. Zreszta jak bedziesz (aazz) kiedys w eurolandzie tylko z Visa to
    mozesz sie kiedys zdziwic....
    No ale nic, ja po prostu wychodze z zalozenia, ze zawsze lepiej miec karty z
    roznych systemow.

    pozdrawiam
    Wookasch

  • 10. Data: 2002-02-15 18:05:12
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <a...@s...in.pl>

    > Jasne, że VE i VC, zamyśliłem się i tak wyszło.
    > Co do tych 300 km, to skąd Ty jesteś?
    Krakow :)

    > Bo chyba nie ma miejsca w Polsce, żeby
    > do Multi było więcej niz 300 km.
    Nie bawilem sie w dokladne obliczenia ale jednak
    takie rzad odlegolosci wychodzi... Do Warszawy
    jest +- 300 km... do Lodzi... sporo...

    > Zresztą nawet jak tak jest, to zaraz tam bedzie
    > oddział. Chyba...
    Tez na to licze, aczkolwiek nie powiem bym byl
    w tym wzgledzie optymista. W zapowiedziach
    oddzial mial byc a na razie ani widu ani slychu...