  • 1. Data: 2002-02-14 12:36:04
    Temat: Czy mBank oszukuje?
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    Przelewy wysylane przed godz. 5:30 a takze przelewy z odroczona data
    platnosci, realizowane przez system automatycznie powinny wychodzic I sesja
    elixiru, ale ostatnio chyba nie wychodza. Przetestowalem na INGBSK i Lukasie
    i do godz.14:00 sie nie pojawiaja w tych bankach tylko duzo pozniej co
    swiadczy o tym, ze przychodza II sesja. MBank chyba kreci z tymi godzinami
    wysylki na poszczegolne sesje elixiru??

  • 2. Data: 2002-02-14 13:02:23
    Temat: Re: Czy mBank oszukuje?
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <K...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > i do godz.14:00 sie nie pojawiaja w tych bankach tylko duzo pozniej co
    > swiadczy o tym, ze przychodza II sesja. MBank chyba kreci z tymi godzinami

    dobrze ze w ogole wysylaja :-)
    Moze im sie zasoby gotowki koncza z powodu ucieczki klientow do lepiej
    oprocentowanych rachunkow ?
    Prawde mowiac to ja mam watpliwosci co do szybkosci ksiegowania BSK - kiedys
    przelew odbierany II sesja bylo widac ok. 16, teraz zdarza sie ze ok. 18....
    Nie wiem jak to jest w Lucasie ale chyba tez nie za bardzo on-line..

    D.

  • 3. Data: 2002-02-14 13:38:25
    Od: "minik" <m...@n...org>

> [...]
    18....
    > Nie wiem jak to jest w Lucasie ale chyba tez nie za bardzo on-line..

    Niech Cie Bog broni! Na tej grupie nie wolno nic mowic na mBank - zostaniesz
    od razu zjedzony i oskarzony o to ze pracujesz w konkurencji - Inteligo.

  • 4. Data: 2002-02-14 13:38:30
    Od: jelen <j...@s...org>

    > Niech Cie Bog broni! Na tej grupie nie wolno nic mowic na mBank -
    > zostaniesz od razu zjedzony i oskarzony o to ze pracujesz w konkurencji -
    > Inteligo.

    masz problemy z autoocena oraz usadowieniem bytu egzystencjalnego ;-)))

    moze by zrobic pl.biznes.banki.mbank.advocacy

    pozdrawiam,
    jelen

  • 5. Data: 2002-02-14 13:45:57
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Feb 14, 2002 at 02:38:25PM +0100, minik wrote:

    > Niech Cie Bog broni! Na tej grupie nie wolno nic mowic na mBank - zostaniesz
    > od razu zjedzony i oskarzony o to ze pracujesz w konkurencji - Inteligo.

    No i widzisz jak pieprzysz?

    --

    --w

  • 6. Data: 2002-02-14 14:11:39
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > No i widzisz jak pieprzysz?

    Nie nie widze, ale widze jak ty sie dopieprzasz!

  • 7. Data: 2002-02-14 14:12:05
    Od: "minik" <m...@n...org>

    > moze by zrobic pl.biznes.banki.mbank.advocacy

    Predzej pl.biznes.banki.mbank.fani

  • 8. Data: 2002-02-14 17:50:31
    Od: Lukasz Kowalczyk <l...@j...pl.nospam>

    [ "minik" <m...@n...org> ]

    >Nie nie widze, ale widze jak ty sie dopieprzasz!

    Daj spokój, on pewnie pracuje w Inteligo.

    PS. wiadomo co...

    --
    Łukasz Kowalczyk
    l...@j...pl