  • 11. Data: 2005-05-22 15:56:27
    Temat: Re: "poszukiwanie numeru rachunku" made by PKO BP
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Ja tylko czekam, aż w oddziałach pojawi się kartka 'Zakaz odbierania SMS-ów'.
    Który pierwszy???
    JaC

    > No cóż, w oddziale niedaleko mnie też takie coś wisi (w każdym razie wisiało jakieś
    dwa tygodnie temu).

  • 12. Data: 2005-05-22 16:28:29
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    LM napisał(a):

    > No cóż, w oddziale niedaleko mnie też takie coś wisi (w każdym razie
    > wisiało jakieś dwa tygodnie temu). Za to w innych w moim mieście i
    > okolicy nie widziałem.

    Uderzę ciut wyżej i wypytam o oficjalną interpretację.

  • 13. Data: 2005-05-23 21:55:16
    Od: LM <p...@n...sig>

    Pisze do nas 666 :

    >Ja tylko czekam, aż w oddziałach pojawi się kartka 'Zakaz odbierania SMS-ów'.
    >Który pierwszy???
    >JaC

    Jest ogólny zakaz używania komórek (w postaci piktogramu). Oczyma duszy
    widzę ochroniarzy czujnie nasłuchujących, czy komuś coś nie pika w
    kieszeni. Kątem oka widzą spłoszoną minę chłopaka w kącie, szybki bieg,
    rzucenie na ziemię, rewizja kieszeni - tak! Sprytny chciał być, wibrę
    włączył! Ale nie z nami te numery - pstryk! - tego pana już nie
    obsługujemy (jak u Barei). Ech, poniosło mnie, pora chyba spać.

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk

  • 14. Data: 2005-05-23 22:19:41
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    LM napisał(a):

    > Jest ogólny zakaz używania komórek (w postaci piktogramu).

    Z formalnego punktu widzenia ten zakaz to sobie mogą...

    M.

  • 15. Data: 2005-05-24 06:14:55
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> writes:

    > Z formalnego punktu widzenia ten zakaz to sobie mogą...

    Malo co tak czlowieka wkurza jak ekspedient w banku odbierajacy
    komorke w czasie obslugiwania klienta. Moze niech zakazy beda, ale
    obowiazujace personel, co?

    MJ

  • 16. Data: 2005-05-24 06:47:16
    Od: "Konrad" <k...@o...na.grupie.pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek":

    > Z formalnego punktu widzenia ten zakaz to sobie mogą...

    z formalnego punktu widzenia tak samo jak i inni wlasciciele nieruchomosci,
    np. wspolnoty mieszkaniowe ustalajac regulaminy obowiazujace na terenie
    SWOICH nieruchomosci... A moze jednak moga jest ustalac i domagac sie
    respektowania?

    Zwroc uwage, ze na dzien dzisiejszy jeden jedyny bank (lub dwa jesli by sie
    dobrze zastanowic) - a wlasciwie sale obslugi tego (tych) bankow sa
    miejscami uzytecznosci publicznej. Kazdy inny oddzial jest czyjas wlasnoscia
    prywatna - i jesli wlasciciel jest samobojca i desperatem moze nawet nakazac
    wchodzenie w kapciach :)

    A co do korzystania z komorek przez obsluge banku (czyli nawiazujac do
    kolejnego postu ponizej) - wiekszosc szanujacych sie bankow wprowadza zasade
    zakazu korzystania z komorek przez "frontowych" pracownikow w czasie obslugi
    klienta - i nie ma to zwiazku z poczuciem smaku czy innymi odczuciami
    klienta - tylko bezpieczenstwem. Zdarzaly sie juz (niestety) sytuacje
    wspolpracy pracownikow bankow z przestepcami, a komorki sluzyly do
    informowania o tym, ze wlasnie pani/pan X wychodzi z kieszeniami wypchanymi
    gotowka :(

    --
    pozdrawiam
    Konrad K.

  • 17. Data: 2005-05-25 09:07:45
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Konrad wrote:

> [...]
    > obowiazujace na terenie SWOICH nieruchomosci... A moze jednak moga
    > jest ustalac i domagac sie respektowania?

    A więc uwżasz, że właściciel nieruchomości może po prostu stwierdzić:
    "Na moim terenie prawo telekomunikacyjne nie obowiązuje"? Jakie jeszcze
    prawo można tak zawiesić? Kodeks karny? A może całe prawo podatkowe?
    Chyba się za bardzo rozmarzyłem....

  • 18. Data: 2005-05-31 17:16:35
    Od: LM <p...@n...sig>

    Pisze do nas jureq :

    >A więc uwżasz, że właściciel nieruchomości może po prostu stwierdzić:
    >"Na moim terenie prawo telekomunikacyjne nie obowiązuje"?

    A czy w prawie telekomunikacyjnym jest powiedziane: "Zawsze i wszędzie
    możesz rozmawiać przez komórkę"? BTW, na pocztach i stacjach benzynowych
    też zakazują...