  • 1. Data: 2005-05-19 07:23:09
    Temat: MultiBank rozszerza sieć wpłatomatów
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    MultiBank rozszerza sieć wpłatomatów. Wpłatomaty to urządzenia umożliwiające
    klientom wpłatę środków pieniężnych na konto w MultiBanku bez prowizji.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,11231

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-05-19 10:16:53
    Temat: Re: MultiBank rozszerza sieć wpłatomatów
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"
    <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    > MultiBank rozszerza sieć wpłatomatów. Wpłatomaty to urządzenia
    > umożliwiające klientom wpłatę środków pieniężnych na konto w
    > MultiBanku bez prowizji.
    > http://banki.prnews.pl/index.php/display,11231

    Na liscie brakuje Ci Krakowa. Ja juz 13 maja korzystalem tam z
    wplatomatu, wiec zapewne stal tam juz takze kilka dni wczesniej. Z
    dotychczasowych doswiadczen czas ksiegowania rzeczywiscie oscyluje
    okolo godziny, choc nie sprawdzalem jeszcze co sie dzieje jak sie
    wplaci w dzien wolny od pracy.

    marekz