  • 1. Data: 2005-05-19 09:13:58
    Temat: [BPH] Kontakt
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Na stronie BPH jest formularz do zadania pytania
    http://www.bph.pl/pl/klienci_indywidualni/kontakt

    A na nim tekst który jest dla mnie deczko niezrozumiały:
    [...]
    Możesz wysłać do nas wiadomość korzystając z poniższego formularza
    -odpowiemy na Twoje pytanie tą samą drogą [...]

    Jak to "tą samą drogą" ? Za pomocą formularza ? Ale ja nie mam żadnego
    formularza do kontaktu z sobą :-)
    Można do mnie maila wysłać, zadzwonić, można wreszcie wysłać papierowy
    list, ale formularza nie mam :-)

    KJ

  • 2. Data: 2005-05-19 09:45:34
    Temat: Re: [BPH] Kontakt
    Od: Fakir <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > formularza do kontaktu z sobą :-)
    > Można do mnie maila wysłać, zadzwonić, można wreszcie wysłać papierowy

    czepiasz się :)
    korzystałem z tej drogi (w sprawie warunków przejścia z banku PEKAO SA
    do BPH) i otrzymałem wyczerpującą wiadomośc w ciągi 2 godzin (!)
    Fakir

  • 3. Data: 2005-05-19 09:54:48
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Fakir said the following On 2005-05-19 11:45:

    > czepiasz się :)
    > korzystałem z tej drogi (w sprawie warunków przejścia z banku PEKAO SA
    > do BPH) i otrzymałem wyczerpującą wiadomośc w ciągi 2 godzin (!)
    > Fakir
    A ja nie. Ale zadałem chyba niewygodne pytanie. Inna sprawa, że mnie
    niesamowicie irytują takie formularze, zamiast po prostu e-maila.

    KJ

  • 4. Data: 2005-05-19 09:56:51
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Fakir napisał(a):

    > czepiasz się :)
    > korzystałem z tej drogi (w sprawie warunków przejścia z banku PEKAO SA
    > do BPH) i otrzymałem wyczerpującą wiadomośc w ciągi 2 godzin (!)

    Widocznie masz formularz. :-P

  • 5. Data: 2005-05-19 10:00:53
    Od: Fakir <a...@p...onet.pl>

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > Widocznie masz formularz.

    sformułowanie rzeczywiście nietrafne - ale droga zdobycia informacji
    skuteczna :-P
    Fakir

  • 6. Data: 2005-05-19 10:03:10
    Od: Fakir <a...@p...onet.pl>

    To juz sam wiesz najlepiej.
    A swoją drogą nie znam banku, który by nie miał mniejszych lub większych
    grzeszków na sumieniu (a raczej należę do klientów z gatunku
    "nieupierdliwych" :))
    Fakir

  • 7. Data: 2005-05-19 14:24:11
    Od: miko <m...@n...wp.pl>

    On 05/19/2005 11:13 AM, Kamil Jońca wrote:
> [...]
    > formularza do kontaktu z sobą :-)
    > Można do mnie maila wysłać, zadzwonić, można wreszcie wysłać papierowy

    Nieszkodzi. Ktos z pracownikow banku wpisze odpowiedz do tego formularza. Do
    ich wlasnego formularza ;) Moze dlatego niektorzy dziwia sie ze nie dostali
    odpowiedzi.

    Miko

  • 8. Data: 2005-05-19 16:28:40
    Od: "Chris Es" <r...@w...pl>

    > czepiasz się :)
    > korzystałem z tej drogi (w sprawie warunków przejścia z banku PEKAO SA
    > do BPH) i otrzymałem wyczerpującą wiadomośc w ciągi 2 godzin (!)
    > Fakir

    A ja pisalem w prostej sprawie i 3 dzien - nic, absolutnie.

  • 9. Data: 2005-05-19 22:42:30
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    > A ja nie. Ale zadałem chyba niewygodne pytanie. Inna sprawa, że mnie
    > niesamowicie irytują takie formularze, zamiast po prostu e-maila.

    Formularz to nie "droga". Drogą jest tu Internet.
    Wczytaj się dokładnie, jak na pierwszy rzut oka nie
    kojarzysz.

  • 10. Data: 2005-05-19 22:43:18
    Od: "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Użytkownik "Chris Es" <r...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A ja pisalem w prostej sprawie i 3 dzien - nic, absolutnie.

    A cóż to za prosta sprawa była??