  • 1. Data: 2005-05-19 06:55:41
    Temat: czy jest ktoś sprawdzony, kto może zapłacić na konto PayPal w US ?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    przegooglowałem, ale nie znalazłem,
    czy jest ktoś sprawdzony, kto może dokonać wpłaty na konto PayPal w US, a ja
    wysłałbym pieniądze na konto w mBanku?

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 2. Data: 2005-05-19 07:24:24
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > czy jest ktoś sprawdzony, kto może dokonać wpłaty na konto PayPal w US,

    Rozmiem ze nie posiadasz KK?
    Jakiego rzedu kwota?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2005-05-19 07:24:53
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "rezist.com" <s...@p...com> napisał w wiadomości
    > Rozmiem ze nie posiadasz KK?

    właśnie posiadam KK, ale chyba nie mogę się dogadać ze sprzedającym :)
    on twierdzi, że nie akceptuje KK tylko wpłatę na konto PayPal

    może ktoś mi uświadomi, czy akceptacja wpłat przy użyciu KK jest
    automatycznie udostępniana w PayPal?
    kiedy próbuję zapłacić, prosi o logowanie - a nie pamiętam hasła do swojego
    "irlandzkiego" konta
    z kolei paypal pisze, że hasło wysyła, ale ono nie dociera

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 4. Data: 2005-05-19 07:33:35
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > może ktoś mi uświadomi, czy akceptacja wpłat przy użyciu KK jest
    > automatycznie udostępniana w PayPal?

    Kiedys zdaje sie tak bylo. Zanim nie zaczeli 4 lata temu robic
    porzadku. No i zalezy z jakiego kraju ten czlowiek jest,
    co kraj to PayPal (obyczaj).

    > z kolei paypal pisze, że hasło wysyła, ale ono nie dociera

    Mialem tak samo. Moje Brytyjskie konto z kolei wlasnie poszlo
    sie czesac bo zapragneli mi wyslac korespondencje pocztowa :)

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2005-05-19 07:43:57
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    > Mialem tak samo. Moje Brytyjskie konto z kolei wlasnie poszlo
    > sie czesac bo zapragneli mi wyslac korespondencje pocztowa :)

    a ja właśnie zmieniłem adres e-mail na paypalu - genialny system mają :)

    otóż:

    na początek zapytało o miejsce urodzenia i nazwisko panieńskie matki, a
    jako, że wszystkie inne dane poza krajem wpisałem poprawne, to znałem

    następnie wyświetlało informację, że zadzwoni na numer telefonu (nie
    wyświetliło, ze względów bezpieczeństwa całego numeru, tylko 3 ostatnie
    cyfry)
    a na stronie wyświetliło 4 cyfrowy pin

    natychmiast zadzwonił na komórkę automat i poprosił o wprowadzenie pinu
    ja pin wprowadziłem i podałem nowy adres e-mail :)

    podoba mi się to

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 6. Data: 2005-05-19 08:17:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    plusz <p...@i...usun_spam.pl> wrote:
    > przegooglowałem, ale nie znalazłem,
    > czy jest ktoś sprawdzony, kto może dokonać wpłaty na konto PayPal w US, a ja
    > wysłałbym pieniądze na konto w mBanku?

    Jest.

    --
    _______/ /_ IRC: _555, http://trzypion.oldfield.org.pl/fotki/Praga%209-11.0