  • 1. Data: 2005-05-19 08:25:08
    Temat: "poszukiwanie numeru rachunku" made by PKO BP
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Wczoraj odwiedziłem znajomy oddział PKO BP w celu dokonania wpłaty
    gotówkowej i na szybie kasy przywitała mnie dziwna w treści kartka.

    "Identyfikacja klienta odbywa się po dowodzie osobistym/paszporcie i
    numerze rachunku ROR. Za szukanie numeru rachunku pobierana jest opłata
    10 zł".
    Kogoś pogięło, myślę, ale nic. Po powrocie do domu sprawdzam TOiP PKO BP
    no i...

    "poszukiwanie rachunków bankowych na nazwisko jednej osoby (ustalenie
    numeru konta) i / lub udzielenie informacji o wkładach na tych
    rachunkach w każdym oddziale PKO BP SA 10,00"

    Teraz już zrozumiałem przyczyny występowania pewnego fenomenu, który
    uwidacznia sie jedynie w placówkach PKO BP, gdzie KAŻDY klient jest tak
    perfekcyjnie wychowany, że pełny numer rachunku ma:
    -w głowie, lub
    -na osobnej karteczce, którą nosi ze sobą zawsze i wszędzie, lub
    -na karteczce przyklejonej do dowodu osobistego

    Dyscyplina prawie jak w wojsku. A klientom trzeba dyscypliny.

    - Numer rachunku proszę
    - Nie pamiętam, proszę dowód osobisty
    - (3 sekundy wpisywania PESELu albo nazwiska) Pani numer rachunku to
    xxx, 10 złotych się należy.

    Boskie.

  • 2. Data: 2005-05-19 08:41:24
    Temat: Re: "poszukiwanie numeru rachunku" made by PKO BP
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał

> [...]
    >
    > "Identyfikacja klienta odbywa się po dowodzie osobistym/paszporcie i
    > numerze rachunku ROR. Za szukanie numeru rachunku pobierana jest opłata

    IMHO ktos "znadinterpretowal" TOiP

> [...]
    > numeru konta) i / lub udzielenie informacji o wkładach na tych
    > rachunkach w każdym oddziale PKO BP SA 10,00"

    Ta pozycja TOiP jest dla sadu/komornika, kiedy nalezy "ujawnic majatek"
    delikwenta.
    IMHO.

    [ciach zbedne teorie...]

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 3. Data: 2005-05-19 08:48:33
    Od: GideoN <z...@p...pl>

    Slawek Kos wrote:

    > IMHO ktos "znadinterpretowal" TOiP

    ta, pewnie jakas "superzdolna" Pani Kierownik, na wniosek leniwej baby z
    kasy/okienka, albo dla wykazania sie postanowila podokuczac klientom,
    dzieki ktorym ma prace. Co smutniejsze pewnie jak zwykle zadnych
    konsekwencji odpowiedzialna za to osoba nie poniesie, bo po co.

    --
    GideoN

    Cry 'Havock' and let slip...the dogs of war

  • 4. Data: 2005-05-19 08:50:11
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Slawek Kos napisał(a):

    > Ta pozycja TOiP jest dla sadu/komornika, kiedy nalezy "ujawnic majatek"
    > delikwenta.
    > IMHO.

    I jest w dziale "Różne usługi i operacje wykonywane na rzecz osób
    fizycznych"? Specyficzne...
    Co prawda punkt zwie się "Wykonanie na uprawniony wniosek, następujących
    czynności"...

    Z drugiej strony jeżeli by interpretować ten punkt w sposób, jak
    zinterpretował to "mój" oddział, to każda informacja o stanie
    konta/lokaty/whatever kosztowałaby 10 PLN.

    Sam już nie wiem. :-)

  • 5. Data: 2005-05-19 08:53:04
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Sam już nie wiem. :-)

    Zrób przysługę sobie i ludziom w oddziale i zapytaj w centrali banku. No
    i poinformuj tutaj o rezultatach zapytania!

    reik.

  • 6. Data: 2005-05-19 12:45:52
    Od: "LuK" <f...@N...pl>

    > - Numer rachunku proszę
    > - Nie pamiętam, proszę dowód osobisty
    > - (3 sekundy wpisywania PESELu albo nazwiska) Pani numer rachunku to
    > xxx, 10 złotych się należy.

    ja takie dane zapisuje na karcie SIM w telefonie.

  • 7. Data: 2005-05-19 21:20:44
    Od: LM <p...@n...sig>

    Pisze do nas GideoN :

> [...]
    > klientom, dzieki ktorym ma prace. Co smutniejsze pewnie jak zwykle
    > zadnych konsekwencji odpowiedzialna za to osoba nie poniesie, bo po co.

    No cóż, w oddziale niedaleko mnie też takie coś wisi (w każdym razie
    wisiało jakieś dwa tygodnie temu). Za to w innych w moim mieście i
    okolicy nie widziałem.

    --
    Nieustannie pozdrawiam
    Leszek Maszczyk

  • 8. Data: 2005-05-19 21:20:47
    Od: Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl>

    Dnia Pańskiego 2005-05-19 LuK napisał(a);

    > ja takie dane zapisuje na karcie SIM w telefonie.

    Znaczy jestes wytresowanym klientem ;P

    --
    m...@W...pl ][ http://www.againsttcpa.com

  • 9. Data: 2005-05-20 07:57:27
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Slawek Kos wrote:

    > Ta pozycja TOiP jest dla sadu/komornika, kiedy nalezy "ujawnic
    > majatek" delikwenta.
    > IMHO.

    Najczęściej jest na użytek spadkobiorców.
    IMHO

  • 10. Data: 2005-05-21 22:18:43
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    Rafał madDuck Ochmański <m...@W...pl> wrote: