  • 1. Data: 2005-05-19 07:03:14
    Temat: Kredyt na 12m - stałe czy zmienne ?
    Od: "Witek" <wsa[@poczta.onet.pl]>

    Witam, mam zamiar wziąć kredyt konsumpcyjny na 12 miesięcy i mam do wyboru
    zmienne lub stałe oprocentowanie - które wybrać? Nie znam tendencji
    rynkowych więc nie wiem czy stopy procentowe raczej będą spadać czy rosnąć?

    Pozdrawiam witek.

  • 2. Data: 2005-05-19 07:04:05
    Temat: Re: Kredyt na 12m - stałe czy zmienne ?
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Witek <wsa[@poczta.onet.pl]> wrote:
> [...]
    > wyboru zmienne lub stałe oprocentowanie - które wybrać? Nie znam
    > tendencji rynkowych więc nie wiem czy stopy procentowe raczej będą

    Bierz na zmienne. Kredyty jeszcze nie poszly w dol w wiekszosci bankow (w
    odroznieniu od lokat), a w maju pewnie znowu jakas obnizka stop bedzie...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-05-19 07:07:41
    Od: "Witek" <wsa[@poczta.onet.pl]>

    napisał w wiadomości news:d6hdr9$l7g$1@news.onet.pl...

    > Bierz na zmienne. Kredyty jeszcze nie poszly w dol w wiekszosci bankow (w
    > odroznieniu od lokat), a w maju pewnie znowu jakas obnizka stop bedzie...

    OK, tylko jak szybko bank zareaguje na zmiany stóp procentowych przy takim
    kredycie ?

    Witek.

  • 4. Data: 2005-05-19 07:19:44
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "Witek" <wsa[@poczta.onet.pl]> napisał w wiadomości
    > OK, tylko jak szybko bank zareaguje na zmiany stóp procentowych przy takim
    > kredycie ?

    Zależy od banku i konkretnej umowy.

  • 5. Data: 2005-05-19 07:20:34
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Witek <wsa[@poczta.onet.pl]> wrote:
    > OK, tylko jak szybko bank zareaguje na zmiany stóp procentowych przy
    > takim kredycie ?

    Taka jest prawda, ze moze w ogole nie zareagowac...
    Jesli kredyt nie jest oparty o jakis rynkowy wskaznik (np WIBOR 12M), to
    moga, ale nie musza. Jednym slowem raczej tego nie zrobia ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 6. Data: 2005-05-19 07:27:01
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    > Witam, mam zamiar wziąć kredyt konsumpcyjny na 12 miesięcy i mam do wyboru

    zamiast kredytu konsumpcyjnego weź kredyt odnawialny - wyjdzie na pewno
    taniej

    jeśli nie chcą dać odnawialnego to oprocentowanie zmienne o ile inne koszty
    zostają takie same
    napisz jaki to bank i jaki kredyt to łatwiej będzie grupie przeanalizować
    warunki i wskazać pułapki :)

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )