    From: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: "poszukiwanie numeru rachunku" made by PKO BP
    Date: Thu, 19 May 2005 10:25:08 +0200

    Wczoraj odwiedziłem znajomy oddział PKO BP w celu dokonania wpłaty
    gotówkowej i na szybie kasy przywitała mnie dziwna w treści kartka.

    "Identyfikacja klienta odbywa się po dowodzie osobistym/paszporcie i
    numerze rachunku ROR. Za szukanie numeru rachunku pobierana jest opłata
    10 zł".
    Kogoś pogięło, myślę, ale nic. Po powrocie do domu sprawdzam TOiP PKO BP
    no i...

    "poszukiwanie rachunków bankowych na nazwisko jednej osoby (ustalenie
    numeru konta) i / lub udzielenie informacji o wkładach na tych
    rachunkach w każdym oddziale PKO BP SA 10,00"

    Teraz już zrozumiałem przyczyny występowania pewnego fenomenu, który
    uwidacznia sie jedynie w placówkach PKO BP, gdzie KAŻDY klient jest tak
    perfekcyjnie wychowany, że pełny numer rachunku ma:
    -w głowie, lub
    -na osobnej karteczce, którą nosi ze sobą zawsze i wszędzie, lub
    -na karteczce przyklejonej do dowodu osobistego

    Dyscyplina prawie jak w wojsku. A klientom trzeba dyscypliny.

    - Numer rachunku proszę
    - Nie pamiętam, proszę dowód osobisty
    - (3 sekundy wpisywania PESELu albo nazwiska) Pani numer rachunku to
    xxx, 10 złotych się należy.

    Boskie.