  • 1. Data: 2003-08-01 11:23:18
    Temat: LukasBank - KK VC - zwiekszenie limitu
    Od: "Damian" <s...@...pl>

    witam,
    czy ktos z was zwiekszal sobie limit na VC?
    moj limit jest w wysokosci srednich moich zarobkow ale zanim dojdzie do
    splaty karty trzeba sie pilnowac aby nie przekroczyc i po poltora roku
    kombinowania chce podwyzszyc limit....
    1. jakie sa szanse
    2. o ile % moge podwyzszych?
    3. czy wymagane jest znowu zaswiadczenie o zarobkach -jesli tak to z jakiego
    okresu?

  • 2. Data: 2003-08-01 11:44:55
    Temat: Re: LukasBank - KK VC - zwiekszenie limitu
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    Damian <s...@...pl> napisał(a):

> [...]
    > moj limit jest w wysokosci srednich moich zarobkow ale zanim dojdzie do
    > splaty karty trzeba sie pilnowac aby nie przekroczyc i po poltora roku

    ile masz karte i jak splacasz ?
    po pol roku mozesz wystapic o zwiekszenie

    > 2. o ile % moge podwyzszych?

    o tyle o ile komputer pozwoli

    > 3. czy wymagane jest znowu zaswiadczenie o zarobkach -jesli tak to z jakiego
    > okresu?

    nie sa wymagane. Chyba ze zarobki ci wzrosly i dlatego chcesz zwiekszyc limit.
    Jesli karte masz co najmniej pol roku to idz do oddzialu i na miejscu
    sprawdza czy i o ile mozesz podniesc limit. Operacja jest szybka i latwo ja
    przeprowadzic.

    D.

  • 3. Data: 2003-08-01 11:56:20
    Od: "Damian" <s...@...pl>

    Użytkownik "Dave " <d...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > ile masz karte i jak splacasz ?
    > po pol roku mozesz wystapic o zwiekszenie

    mam juz oplaconych w calosci i regularnie 15 wyciagow.. nigdy nie
    przekroczylem limitu ani nie zaciagalem kredytu

    > o tyle o ile komputer pozwoli

    ale np do 130% wynagrodzenia?

> [...]
    > Jesli karte masz co najmniej pol roku to idz do oddzialu i na miejscu
    > sprawdza czy i o ile mozesz podniesc limit. Operacja jest szybka i latwo

    tak tez mnie poinformowano na 0801 ale przed chwila dzwonilem w innej
    sprawie i zapytalem raz jeszcze to kazano mi przygotowac zaswiadczenie... i
    dlatego na grupe skierowalem pytanko
    aha na lukasa nie przechodza mi bezposrednio zarobki tylko via inne moje
    konto wiec nie widza czy pracuje ale konto prowadze prawidlowo

  • 4. Data: 2003-08-01 12:31:20
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    Damian <s...@...pl> napisał(a):

    > mam juz oplaconych w calosci i regularnie 15 wyciagow.. nigdy nie
    > przekroczylem limitu ani nie zaciagalem kredytu

    no to powinni ci zwiekszyc bez problemu

    > ale np do 130% wynagrodzenia?

    nie jestem komputerem :-)
    moze byc 130% a moze byc 250% a moze 110% - wszystko zalezy od systemu i co
    uwzglednia - rodzaj zatrudnienia, staz prcy, regularnosc splat etc. Tego nikt
    ci nie powie.

> [...]
    > aha na lukasa nie przechodza mi bezposrednio zarobki tylko via inne moje
    > konto wiec nie widza czy pracuje ale konto prowadze prawidlowo

    gdzie przychodza zarobki nie ma znaczenia. Przy staraniu sie o podwyzszenie
    limitu nie musisz miec nowego zaswiadczenia. Wystarczy ze powiesz zeby
    skalkulowali w oparciu o poprzednie zaswiadczenie.

    D.

  • 5. Data: 2003-08-01 14:54:59
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

    Damian <s...@...pl> napisał(a):

> [...]
    > 2. o ile % moge podwyzszych?
    > 3. czy wymagane jest znowu zaswiadczenie o zarobkach -jesli tak to z jakiego

    Raczej bez problemu powinni Ci podnieść limit. Mi przyznali limit w wysokości
    wynagrodzenia netto, a po pół roku podnieśli do *2. Natomiast to ile
    dokładnie dostaniesz zadecyduje algorytm. Niezłe jest to, że
    można "wycelować" w maksymalny limit, bo kwotę można poprawic w wypadku
    odrzucenia.
    Na LLinii konsultant twierdził, że zaświadczenie o zarobkach jest potrzebne,
    ale w oddziale nie sprawdzali.
    Źródło wpływów na ror raczej nie ma znaczenia, a jeśli masz ror z dobrą
    historią, to może to co najwyżej byc punkt dla ciebie. Ja w ogóle nie miałem
    roru w Lukasie.
    W Lukasie operacja przyznania lub zmiany limitu jest szybka i prosta, a
    szczególnie w porównaniu z np. BZWBK gdzie teraz mam KK.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 6. Data: 2003-08-04 05:52:04
    Od: "Damian" <s...@...pl>

    odwiedzilem bank i czekam na akceptacje co pewnie nastapi dzisiaj
    aha poniewaazz odwiedzilem lukasa w pulawwach bedac przejazdem )w traasie)
    chcialbym pozdrowic przemila pania wlasine z tego oddzialu.... postaram sie
    w przyszloscie jeszcze odwiedzic ta placowke :))

  • 7. Data: 2003-08-05 11:30:49
    Temat: Re: LukasBank - KK VC - zwiekszenie limitu PODSUMOWANIE i przestroga
    Od: "Damian" <s...@...pl>

    Użytkownik "Damian" <s...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    sie
    > w przyszloscie jeszcze odwiedzic ta placowke :))

    Tak jak juz pisalem w sobote odwiedzilem przejazdem lukasa i w milej
    atmosferze dokonalem wniosku na podwyzszenie limitu na VC.. zostalem
    poinformowany , ze w ciagu 3 dni ktos sie do mnie odezwie z informacja o
    akceptacji i zostane poproszony o odwiedzenie dowolnego lukasa celem
    podpisania aneksu....
    wykazalem sie brakiem cierpliwosci i dzisiaj wymusilem telefon z informacja
    do mnie, odpowiedz pozytywna, ALE
    aneks moge podpisac tylko w Pulawaach, gdzie bylem przejazdem... jezeli chce
    dokonac tego w Warszawie to musze ponownie skladac wniosek, czekac ,
    podpisac aneks (w tym samym oddziale)

    i tak to sie skonczylo moje chwalenie po wizycie w banku, coz z tego ze pani
    byla przemila... chetnie bym ja odwiedzil raz jesczcze ale 1,5 godziny
    samochodem aby podpisac aneks....

    innymi slowy ryzyko w lukasie bierze konkretny oddzial i bank nie jest w
    pelni odmiejscowiony - wielkie :(

  • 8. Data: 2003-08-05 11:57:31
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>

> [...]
    > samochodem aby podpisac aneks....
    >
    > innymi slowy ryzyko w lukasie bierze konkretny oddzial i bank nie jest w

    Kurczę, to jakoś dziwnie to zostało przeprowadzone. W moim przypadku cała
    operacja trwała kwadrans. Po zatwierdzeniu zwiększonego limitu pzez system od
    razu został wydrukowany aneks, który podpisałem i niespiesznym krokiem
    poszedłem do domu. Na 100% nie musiałem 2 raz iść do oddziału i nikt do mnie
    nie oddzwaniał, ani ja nie musiałem niczego więcej telefonicznie potwierdzać..
    Jak widać w Lukasie szczególnie realizacja procedur jest zależna od oddziału.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 9. Data: 2003-08-05 11:59:51
    Od: "Dave " <d...@N...gazeta.pl>

    Damian <s...@...pl> napisał(a):
> [...]
    > aneks moge podpisac tylko w Pulawaach, gdzie bylem przejazdem... jezeli chce
    > dokonac tego w Warszawie to musze ponownie skladac wniosek, czekac ,

    a nie prosciej bylo pojsc do oddzialu gdzie skladales wniosek o karte i w
    ktorym maja twoje dokumentu i zalatwic sprawe od reki ? Ja podpisalem aneks
    na poczekaniu, po kilku minutach.

    D.

  • 10. Data: 2003-08-05 12:19:31
    Od: "Damian" <s...@...pl>

    > a nie prosciej bylo pojsc do oddzialu gdzie skladales wniosek o karte i w
    > ktorym maja twoje dokumentu i zalatwic sprawe od reki ? Ja podpisalem
    aneks
    > na poczekaniu, po kilku minutach.

    otwarty tylko do 20, co mi nie odpowiada... za krotko przynajmniej o 30
    minut