  • 1. Data: 2002-03-18 15:57:59
    Temat: podatek od laokat dla studenta
    Od: "Mamutek" <f...@w...pl>

    witam
    czy bedac studentem z zerowym dochodem zostanei mi zwrocony podatek od
    odsetek z lokaty ?

  • 2. Data: 2002-03-18 16:04:52
    Temat: Re: podatek od laokat dla studenta
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > witam
    > czy bedac studentem z zerowym dochodem zostanei mi zwrocony podatek od
    > odsetek z lokaty ?

    A czy zwracaja ci VAT zawarty w czymkolwiek, bo jestes studentem?

  • 3. Data: 2002-03-18 16:07:04
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > witam
    > czy bedac studentem z zerowym dochodem zostanei mi zwrocony podatek od
    > odsetek z lokaty ?

    Zapomnij. Nikt sie nie pyta czy masz dochody czy nie. A raczej - masz
    dochody. Z lokaty. I one sa opodatkowane
    :-|

    Michal.

  • 4. Data: 2002-03-18 19:00:49
    Od: Bartek Bartoszewicz <b...@p...onet.pl>

    On Mon, 18 Mar 2002 16:57:59 +0100, "Mamutek" <f...@w...pl> wrote:

    >witam
    >czy bedac studentem z zerowym dochodem zostanei mi zwrocony podatek od
    >odsetek z lokaty ?

    Niezle to wykombinowales (kwota zwolniona z pdof to ok 2650 zl), ale
    tak dobrze chyba nie bedzie. :-(

    Pozdrawiam
    BB

  • 5. Data: 2002-03-19 07:57:48
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Mamutek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czy bedac studentem z zerowym dochodem zostanei mi zwrocony podatek od
    > odsetek z lokaty ?

    OCZYWIŚCIE !
    Możesz go odliczyć w taki sam sposób jak akcyzę w benzynie, podatek VAT w
    artykułach gospodarstwa domowego, opłatę za psa.... itd.
    Wystarczy nie kupować benzyny, telewizora, psa.... lokaty.

    To jest ryczałtowy podatek płatny bez Twojej zgody czy sprzeciwu niezdatny
    do jakichkolwiek odliczeń

  • 6. Data: 2002-03-19 12:08:26
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    Użytkownik "inkoguto" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wystarczy nie kupować benzyny, telewizora, psa.... lokaty.
    >
    > To jest ryczałtowy podatek płatny bez Twojej zgody czy sprzeciwu niezdatny

    belka zapowiadal, ze w przyszlym roku wprowadza mozliwosc odliczenia
    okreslonej kwoty od dochodu (ok. 60zl) i uwzglednic to w sprawozdaniu
    rocznym; tylko jak oni to sprawdza?

    p.

  • 7. Data: 2002-03-19 19:28:28
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "bulba" <b...@t...onet.pl> napisał w wiadomości
    > belka zapowiadal, ze w przyszlym roku wprowadza mozliwosc odliczenia
    > okreslonej kwoty od dochodu (ok. 60zl) i uwzglednic to w sprawozdaniu
    > rocznym; tylko jak oni to sprawdza?

    Zawracanie dupy. Mam nadzieję, że to tylko "marchewka". Bo jeśli tak ma być,
    to darmozjadów musi nam przybyć - urzędników kontrolujących zeznania
    podatkowe obywateli. A może przez wzrost biurokracji chcą walczyć z
    bezrobociem ????
    Zamknąć wszelkie fabryki, wytwórnie czegokolwiek pożytecznego, udupić
    rolników, bo nic się nie opłaca i wszystko co polskie do dupy ?????
    Ale ważnych pierdzistołków nigdy dość!!
    Natomiast zwolnienie pewnej kwoty odsetek od podatku jest o tyle proste, że
    obywatel wskazałby to jedno konto z którego chce zwrot (odliczenie)
    pobranego podatku.

  • 8. Data: 2002-03-19 20:41:55
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Tue, 19 Mar 2002 20:28:28 +0100, "inkoguto" <p...@b...pl>
    >Natomiast zwolnienie pewnej kwoty odsetek od podatku jest o tyle proste, że
    >obywatel wskazałby to jedno konto z którego chce zwrot (odliczenie)
    >pobranego podatku.

    Nie podoba mi sie ten pomysl.

    /teraz wskazuje jednego lekarza /

    BAH

  • 9. Data: 2002-03-20 07:38:51
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    > Natomiast zwolnienie pewnej kwoty odsetek od podatku jest o tyle proste,
    że
    > obywatel wskazałby to jedno konto z którego chce zwrot (odliczenie)
    > pobranego podatku.

    A jesli obywatel ma kilka kont? A jesli zmienia konta czesciciej niz co pare
    lat?
    Opodatkowane sa _wszystkie_ zyski z lokat, a odliczenie maloby dotyczyc
    tylko jednego konkretnego konta/lokaty?
    Do niczego rozwiazanie.

    Michal.

  • 10. Data: 2002-03-20 10:59:03
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    zeszow.tpsa.pl...
> [...]
    pare
    > lat?
    > Opodatkowane sa _wszystkie_ zyski z lokat, a odliczenie maloby dotyczyc

    Dlatego musi wskazać "organom" to z którego chce zwrot. Mowa jest o
    śmiesznych pieniądzach dla "wielokontowców"
    To jest wyłącznie "kiełbasa wyborcza" i zawracanie dupy.
    Zresztą policzmy: mówi się o zwolnieniu 1000 zł
    Niech to jest jakaś super lokata (czy mbank) oprocentowana na 9%, to podatek
    z tego to 1,8% czyli 18 zł
    Dla tych max 18 zł wypisywać rubrykę w PIT i łazić do tych "miłych inaczej"
    tłumaczyć się, że nie jest się wielbłądem ?????
    Mi się już nie chce. Jak ja gardzę urzędnikami skarbowymi....:-(
    Ale dla kogoś 18 złotych to może być bardzo dużo pieniędzy i on się
    przejdzie kilka razy do Urzędu Skarbowego.....