  • 1. Data: 2002-03-18 15:51:42
    Temat: elixir w ING BSK
    Od: <w...@p...onet.pl>

    Witam, :)

    Czy w ING taka kompetencja pracowników to jest normalka?

    Opiszę, co próbowałem dziś ustalić. W końcu nie ustaliłem nic...

    O godzinie 12 z inteligo wyszedł elixirem przelew na rachunek karty ING BSK
    maestro pre-paid, oddział Ruda Śląska.

    Zadzowniłem na numer "obsługa klineta" podany na karcie. Okazuje się, że jest
    to jedynie numer do zastrzegania kart,
    ale konsultantka łaskawie powiedziała mi, jakie mają godziny sesji
    przychodzących elixiru. Były one trzy, według niej.

    No OK, w celu sprawdzenia wiarygodności dzwonię do Halośląski 0800102030.
    Połączenie nie zostaje odebrane przez ING, po prostu słucham sobie sygnau
    dzwonienia...
    Drugi raz: udało się. Sesje przychodzące są dwie, z czego ostatnia o 15.
    Przelew, który czeka w KIR powienien zostać zaksięgowany do 18 - tyle mamy na
    to czasu.
    To wnioski z rozmowy.
    Zrozumiałem także, że pod numerem 3570012 zrobiono mnie w bambuko.

    Przed 16 idę do bankomatu sprawdzić, czy przelw przyszedł. Brak jego
    zaksięgowania.

    Dzownię do halośląski. spytać się jescze raz o godziny sesji przychodzących i
    do której zwykle księgują to na rachunkach kart pre-paid.
    Zajęte. (!!!)
    Drugi raz:
    Konsultant potwierdza, że o 15 jest ostatnia przychodząca sesja i zaprzecza
    temu, że mają czas do 18 na zaksięgowanie. Wygłasza formułkę,
    że przelw może iść trzy dni i nie może mi pomóc, dlaczego jeszcze go nie ma.
    Pieniądze były [ba, są!] mi potrzebne.

    Dzwonię do oddziału. Okazuje się, że "chyba" jest o 15 sesja, ale "my tu nic
    nie wiemy, bo nie mamy z tym styczności". Wyraźnie zajęta rozmową z
    koleżanką "czy dzwonił Tomek" kobitka podaje mi numer do Katowic, 7353100.

    Dzwonię tam. Oczywiście nikt nie odbiera...

    Szanowny ING Banku Śląski, gratuluję sprawnej i kompetentnej obsługi, nie ma
    co!

    A po prostu chciałem się spytać do której powinien być ten przelew
    zaksięgowany, jeśli przyszedł elixirem o 15...
    Przerosło to zadanie każdą osobę z ING BSK...

    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 2. Data: 2002-03-18 22:08:05
    Temat: Re: elixir w ING BSK
    Od: <c...@p...fm>

    > Witam, :)
    >
    > Czy w ING taka kompetencja pracowników to jest normalka?

    Czesto

    > Opiszę, co próbowałem dziś ustalić. W końcu nie ustaliłem nic...
    >
    > O godzinie 12 z inteligo wyszedł elixirem przelew na rachunek karty ING BSK
    > maestro pre-paid, oddział Ruda Śląska.

    To jest za pozno. Ja aby miec przelew w tym samym dniu w BSK wysylam z Inteligo
    lub z mBanku porannym Elixirem. W BSK jest wlasnie ksiegowany po godzinie 15.00

    Cobra JM

  • 3. Data: 2002-03-19 06:12:42
    Od: <p...@p...onet.pl>

    >Ja aby miec przelew w tym samym dniu w BSK wysylam z
    Inteligo
    > lub z mBanku porannym Elixirem. W BSK jest wlasnie ksiegowany po godzinie
    15.00

    Też tak robię. Czasem księgują już o 14:00, raz zdarzyło się, że dopiero o
    16:00. Zawsze korzystam z pierwszej sesji Elixir i jeszcze nie miałem problemu
    ze zniknięcie pieniędzy na jeden dzień.

    Piotrek