  • 1. Data: 2002-03-18 15:17:39
    Temat: Re: Jak?
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    "Bartek" <b...@i...pl> wrote in message
    news:a750fq$qjm$1@news.onet.pl...
    > Zlecic przelew na inne konto za posrednictwem WBK 24.
    > Wchodze na strone, loguje sie, klikam na: Przelewy: Na rachunek obcy, a
    tam:
    > Brak racunkow!
    > O co chodzi? Jak to zmienic?

    Może chodzi o zdefiniowane rachunki ? Masz dostęp z tokenem, czy bez?
    Jeśli z tokenem, to może chodzi o .... książkę adresową ?

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp

  • 2. Data: 2002-03-18 15:18:07
    Temat: Jak?
    Od: "Bartek" <b...@i...pl>

    --
    --[ priv: b...@i...pl ]--
    --[ Bartosz Grębowicz ]--

  • 3. Data: 2002-03-18 15:22:53
    Od: "Bartek" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:a750je$5r4$1@news.tpi.pl...
    > "Bartek" <b...@i...pl> wrote in message
    > tam:
    >
    > Może chodzi o zdefiniowane rachunki ? Masz dostęp z tokenem, czy bez?
    > Jeśli z tokenem, to może chodzi o .... książkę adresową ?

    Mam bez tokena. Normalnie jak sie przelewa to trzeba podac numer konta i cos
    tam jeszcze. W ktorym miejscu na stronie to zrobic?

    --
    --[ priv: b...@i...pl ]--
    --[ Bartosz Grębowicz ]--

  • 4. Data: 2002-03-18 15:24:19
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    > Mam bez tokena. Normalnie jak sie przelewa to trzeba podac numer konta i
    cos
    > tam jeszcze. W ktorym miejscu na stronie to zrobic?

    Nie pamiętam dokładnie jak to było, bo od dawna mam token. Ale nie możesz
    podać
    rachunku, bo bez tokena można przelewać tylko na rachunki zdefiniowane (w
    oddziale).
    Powinny sie pokazać na rozwijanej liście. Jeśli ich nie ma, to może wystąpił
    jakiś błąd
    systemu. Proponuję zadzwonić do oddziału.

  • 5. Data: 2002-03-18 15:25:15
    Od: "Bartek" <b...@i...pl>

    Ile trzeba czekac na to zeby wplata byla widoczna na srtonie? Z pol godziny
    temu wplacalem w banku pieniadze, przy okazji odebralem wszystkie te kody do
    inetu, wracam do domu a na stronie tej wplaty jeszcze nie widac. Wiec?

    --
    --[ priv: b...@i...pl ]--
    --[ Bartosz Grębowicz ]--

  • 6. Data: 2002-03-18 15:25:59
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    jesli nie masz tokena musisz wypelnic specjalna broszurke - na 10 przelewow.
    Mozesz oczywiscie wypelnic teraz jeden rachunek, pozniej kilka nastepnych.
    Do konta mlodziezowego i studenckiego nie wydaja juz tokenow - dlatego w
    praktyce kazdy przelew jednorazowy (lub w ogole nowy) wiaze sie z wizyta w
    banku.
    Mnie sie udalo i jak jeszcze bylo mozna - zakupilem token :)

  • 7. Data: 2002-03-18 15:48:27
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    do
    > inetu, wracam do domu a na stronie tej wplaty jeszcze nie widac. Wiec?

    a w dawnym oddziale BZ czy WBK?
    bo jak w tym drugim to praktycznie od razu - a jak tym pierwszym to trche
    trzeba poczekac.
    Kobita przy tobie powinna wprowadzic rachunki na ktore chcesz przelewac -
    jesli tego nie zrobila - musisz sie jeszcze raz wybrac.
    Jednym slowem do przelewow czestych to sie BZWBK nie nadaje ;) Przelewaj do
    mBanku ;)

  • 8. Data: 2002-03-18 15:56:31
    Od: "Bartek" <b...@i...pl>

> [...]
    > jesli tego nie zrobila - musisz sie jeszcze raz wybrac.
    > Jednym slowem do przelewow czestych to sie BZWBK nie nadaje ;) Przelewaj

    Nie wiem czy dobrze zrozumiales, ja wplacalem pieniadze na swoje wlasne
    konto.

  • 9. Data: 2002-03-18 16:06:49
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Nie wiem czy dobrze zrozumiales, ja wplacalem pieniadze na swoje wlasne
    > konto.

    no i ?
    To Ci tlumacze - widoczne jest zaleznie jaki to byl bank przed polaczeniem.
    W dawnym WBK widoczne jest od reki, w BZ - z tego co slysze - nie.

    Przelac na inne konto - mozesz li tylko po wpisaniu wczesnjeszym w banku
    numerow kont do systemu - pozniej na tak zdefiniowane konta przelewasz do
    woli.