  • 1. Data: 2002-03-18 16:51:25
    Temat: ING wstydzi sie !!!
    Od: Izopropanol <m...@k...net.pl>

    ING wstydzi sie wysokosci oferowanego oprocentowania !!!!
    Jak inaczej wytlumaczyc fakt, ze ze dwa tygodnie temu usuneli tabele
    oprocentowania dla klientow indywidualnych i do dzisiaj jej tam nie
    umiescili ( w miedzyczasie odbyla sie korekta oprocentowan lokat).
    Tworcy serwisu www sa jeszcze na tyle dowcipni, ze prosza, aby
    polecac strone "o oprocentowaniach bez oprocentowan" a wiec szanowni
    grupowicze : POLECAM !!! http://www.ing.pl/u235/navi/49436

    POZDR.

  • 2. Data: 2002-03-18 19:05:58
    Temat: Re: ING wstydzi sie !!!
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Izopropanol"
> [...]
    > Tworcy serwisu www sa jeszcze na tyle dowcipni, ze prosza, aby
    > polecac strone "o oprocentowaniach bez oprocentowan" a wiec szanowni

    ja tam widze oprocentowanie - konto z Lwem 3%,
    rach. osobisty 2% itd
    cos kiepsko patrzysz ;-))
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-03-18 19:59:28
    Od: Izopropanol <m...@k...net.pl>

    On Mon, 18 Mar 2002 20:05:58 +0100, "blad" <b...@W...pl>
    wrote:

    >ja tam widze oprocentowanie - konto z Lwem 3%,
    >rach. osobisty 2% itd
    >cos kiepsko patrzysz ;-))
    >*** blad ***

    Niestety to kolejny serwis, ktory ignoruje przegladarke Netscape w
    wersji 4.X
    Do tej pory byl tam pliczek pdf

    W zwiazku z powyzszym:
    1. Przepraszam tworcow serwisu za niesluszne pomowienie.
    2. Pietnuje tworcow serwisu za to co zrobili. Panie i Panowie ! Z
    systemu BSK On-line kozystają uzytkownicy N 4.79 (to ja( z W98 PL)).
    Ta przegladarka jest na liscie referencyjnej programow zalecanych
    przez Bank. Aby sprawdzic oprocentowanie jestem przekierowany na
    strony ING a tam NIC NIE WIDZE! Rozumiem, ze idziecie w pogoni za
    nowinkami ale mnie nie bawi instalowanie coraz to nowych wersji
    oprogramowania co 3 miesiace. I Bank nie powinien zapominac o swoich
    Klientach, ktorzy mysla podobnie jak ja.

    POZDR.

    P.S.[OT]
    MS Word w wersji 2.0 bez pliku pomocy miescil sie na jednej dyskietce
    1,44MB