    From: "inkoguto" <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: podatek od laokat dla studenta
    Date: Wed, 20 Mar 2002 11:59:03 +0100
    Sender: b...@p...onet.pl@qb186.katowice.cvx.ppp.tpnet.pl

    Użytkownik "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:2215F8DAFC95D511837D00C04F82416E013AB0BA@inf2.r
    zeszow.tpsa.pl...
    > A jesli obywatel ma kilka kont? A jesli zmienia konta czesciciej niz co
    pare
    > lat?
    > Opodatkowane sa _wszystkie_ zyski z lokat, a odliczenie maloby dotyczyc
    > tylko jednego konkretnego konta/lokaty?
    > Do niczego rozwiazanie.

    Dlatego musi wskazać "organom" to z którego chce zwrot. Mowa jest o
    śmiesznych pieniądzach dla "wielokontowców"
    To jest wyłącznie "kiełbasa wyborcza" i zawracanie dupy.
    Zresztą policzmy: mówi się o zwolnieniu 1000 zł
    Niech to jest jakaś super lokata (czy mbank) oprocentowana na 9%, to podatek
    z tego to 1,8% czyli 18 zł
    Dla tych max 18 zł wypisywać rubrykę w PIT i łazić do tych "miłych inaczej"
    tłumaczyć się, że nie jest się wielbłądem ?????
    Mi się już nie chce. Jak ja gardzę urzędnikami skarbowymi....:-(
    Ale dla kogoś 18 złotych to może być bardzo dużo pieniędzy i on się
    przejdzie kilka razy do Urzędu Skarbowego.....