  • 1. Data: 2007-05-09 19:04:10
    Temat: [pochwała] Citi i plan rabatowy dla kk
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Chodzi o ten wątek f022v4$h1o$...@n...dialog.net.pl
    Idąc za radą grupowiczów złożyłem reklamację i po dniu oddzwoniła Pani,
    że zajmie się sprawą i na następny dzień dostałem znowu telefon, że mogę
    się zgłosić do sklepu po odbiór rabatu. Rzeczywiście, w sklepie
    kierowniczka już wszystko wiedziała "dzwonili z centrali" ;)
    Jak tak dalej pójdzie to kk z Citi będzie można stawiać za wzór do
    naśladowania!

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 2. Data: 2007-05-09 19:29:38
    Temat: Re: [pochwała] Citi i plan rabatowy dla kk
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > kierowniczka już wszystko wiedziała "dzwonili z centrali" ;)
    > Jak tak dalej pójdzie to kk z Citi będzie można stawiać za wzór do

    No to rewelacja. Na pewno kilka złotych więcej w kieszeni zostało ;-)

    Tylko żeby lepsze kursy przy płatnościach zagranicznych mieli, reszta
    jest ok.

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-05-09 19:32:08
    Temat: Re: Citi i plan rabatowy dla kk
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 9 Maj, 21:04, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:
> [...]
    >
    > "Lecz będąc biedakiem, jedyne co posiadam to marzenia. Rozsypałem me
    > marzenia u twych stóp. Stąpaj miękko, gdyż stąpasz po moich marzeniach"

    Dziwne, że musiałeś się fatygować do sklepu po rabat. Mnie rabat
    zwrócił sam Citek na rachunek karty.

  • 4. Data: 2007-05-09 19:34:49
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Dziwne, że musiałeś się fatygować do sklepu po rabat. Mnie rabat
    > zwrócił sam Citek na rachunek karty.

    mogl spojrzec kierowniczce prosto w oczy odbierajac kasa za rabat,
    ktorego nie chciala udzielic, dla mnie bezcenne ;-)

    --

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2007-05-09 19:43:58
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS pisze:

    > mogl spojrzec kierowniczce prosto w oczy odbierajac kasa za rabat,
    > ktorego nie chciala udzielic, dla mnie bezcenne ;-)

    Aż tak to nie. Kierowniczka to naprawdę miła kobieta i nie było żadnych
    problemów - chociażby to, że dostarczyłem wydruk skanu paragonu, bo
    aktualnie jest on daleko ode mnie. Jak kupowałem to było jakiś dwóch
    sprzedawców, którzy wielkie oczy zrobili na rabat i kategorycznie
    zdecydowali, że "to se ne da" - nie miałem zbytnio czasu to się nie
    wgłębiałem.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 6. Data: 2007-05-09 19:45:37
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    k...@g...pl pisze:

    > Dziwne, że musiałeś się fatygować do sklepu po rabat. Mnie rabat
    > zwrócił sam Citek na rachunek karty.

    Prawdopodobnie dlatego, że transakcja została zaksięgowana na koncie a
    dodatkowo zamknął się w miedzy czasie okres rozliczeniowy. Poza tym
    sklep musiał sobie zrobić jakieś korekty or sth i potrzebny był paragon.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 7. Data: 2007-05-09 20:06:33
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 09.05.2007 Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> napisał/a:

> [...]
    > sprzedawców, którzy wielkie oczy zrobili na rabat i kategorycznie
    > zdecydowali, że "to se ne da" - nie miałem zbytnio czasu to się nie

    Mnie by się chodzić nie chciało, no chyba że to kilkadziesiąt złotych by
    było. Powinni uznać kartę tą kwotą.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/