  • 1. Data: 2007-05-09 13:58:06
    Temat: dotacja z PUP a blokada srodkow na koncie- mBank lub BZWBK
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl>

    Witam, mam taka nietypowa sprawe (dla pracowników mLinii). Mianowicie
    staralem sie o dotacje na rozpoczecie dzialalnosci i jako zabezpieczenie
    przyznawanych srodkow wpisalem blokade srodkow na koncie (kwota dotacji
    14900, na koncie tyle jest, emax; a to wszystko zamiast np brania zyrantow).
    Dotacje dostalem, teraz musze przyniesc do urzedu zaswiadczenie z banku ze
    te pieniadze sa zablokowane. A dokladnie chca 3 dokumenty:
    1)pelnomocnictwo w formie aktu notarialnego do pobrania z zablokowanego
    rachunku, bedacego zabezpieczeniem przedmiotowej umowy, kwoty wierzytelnosci
    przez Urzad
    2)egzemplarza umowy cesji potwierdzonej przyjeciem przez Bank
    3)zaswiadczenia z banku potwierdzajacego dokonanie na rzecz Urzedu
    nieodwolalnej, bezwarunkowej, bezterminowej blokady
    ad 1: zalatwiam sam bez laski u notariusza podajac nr konta itp, z tym ze
    wczesniej musze miec pismo z banku ze moga takie cos zrobic
    ad2 zakladam ze chodzi o umowe cesjii ktora podpisze z urzedem i urzad chce,
    zeby bank potwierdzil ze ja dostal do wiadomosci.
    ad3 a to ostatnie to jest ciekawostka bo jak przeciez zloze taka dyspozycje
    to nie bede mogl jej nigdy odwolac (teoretycznie)

    no i jestem w kropce, pracownicy mLinii mowia, ze nie moga takiej blokady
    zrobic. Jak to ugryźć? macie jakis pomysl?
    Opcja jest jeszcze bzwbk, ale pasuje mi oprocentowanie na emaxie w mbanku,
    lub emaxlokaty (odsetki co 3 mce).
    bede wdzieczny za wszelka pomoc...
    Anax