  • 1. Data: 2007-05-09 18:43:05
    Temat: Open Finance
    Od: Kwiatuszek <s...@w...pl>

    Jak w tym kraju kupić mieszkanie. Chciałam kupić mieszkanie. Moje
    poszukiwania zaczęłam od kontaktu z doradcą finansowym OPEN FINANCE -
    super "pierwsze koty za płoty"...wszystko fajnie, teraz poszukiwania
    mieszkanka. Jest, znalazłam. Tylko formalności i mieszkam na
    swoim.....o nie. Doradca z OPEN Finance na mojego email-a opisującego
    nieruchomość i zawierajacego prośbę o info cen w danym rejonie.....nie
    odpowiedział (miałam potwierdzenie przeczytania email), super
    powtórzyłam zabieg drugiego dnia. Dostałam lakoniczną odpowiedź.
    Kolejne moje zapytanie...ile potrwają formalności, właściciel
    mieszkania zgodził się, iż do miesiąca to będzie chciał symboliczną
    opłatę w umowie przedwstępnej. Znowu cisza. Kolejny mój email, prośba
    o potrzebne dokumenty....po monicie otrzymałam lakoniczną odpowiedź
    m.in. zaświadczenie z pracy na druku bankowym....super mam biegać po
    wszystkich bankach (w Warszawie jest ich dużo) i zbierać druki!!!
    Inaczej wyobrażałam sobie wpółpracę z doradcą finansowym....czas
    mijał...był długi weekend, ja chodziłam po bankach, BIK, nigdzie nie
    mogłam wyjechać (nawet do matki leżącej w szpitalu), znalazłam
    konkretny bank, cóż jedyny normalny, który nastawiony był dla klienta
    to DOM BANK, teraz tylko email do właściciela mieszkania...trzy
    tygodnie i mieszkanie moje.....dostałam info, że mieszkanie zostało
    sprzedane...Próbowałam jeszcze nawiązać kontakt z moim ukochanym
    doradcą...dostawałam potwierdzenia przeczytania email ale żadnych
    odpowiedzi.

  • 2. Data: 2007-05-09 19:35:22
    Temat: Re: Open Finance
    Od: piper <l...@Y...Do.Not.Exist.Go.Away>

    *Kwiatuszek* wrote:

    > dostawałam potwierdzenia przeczytania email ale żadnych odpowiedzi.

    Tak w kwestii formalnej, to dostawałaś potwierdzenia wyświetlenia
    Twoich maili na jego kompie. To czy je czytał, to inna sprawa :)

    <>

  • 3. Data: 2007-05-09 20:41:52
    Od: Kudlaty <n...@n...pl>

    W 9 May 2007 11:43:05 -0700, Kwiatuszek <s...@w...pl> napisal:

> [...]
    >sprzedane...Próbowałam jeszcze nawiązać kontakt z moim ukochanym
    >doradcą...dostawałam potwierdzenia przeczytania email ale żadnych

    Po pierwsze w sprawach zwiazanych z finansami nie uzywa sie jako
    glownego nosnika informacji maila. Jesli rozmawiasz o swich finansach
    to zawsze zadzwon.
    Po drugie jesli zalezy ci na czasie to dywersyfikuj swoje dzialania.
    masz jeszcze expandera.
    Po trzecie zawsze musisz miec druczki wg banku. (Dla mnie to tez
    glupota ale tak chca w bankach tematu nie przeskoczysz)
    zaswiadczenie z BIK zalatwia za ciebie bank.
    etc,
    generalnie kupno mieszkania to jest kupno bulek trzeba troche czasu na
    wpisy do operaty, i inne pierdoly. W walce z gosciem ktory ma gotowke
    kazdy przegrywa.

  • 4. Data: 2007-05-10 05:50:37
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Kwiatuszek" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

> [...]
    >sprzedane...Próbowałam jeszcze nawiązać kontakt z moim ukochanym
    >doradcą...dostawałam potwierdzenia przeczytania email ale żadnych

    A po co ma odpowiadać jak sama załatwiłaś sobie kredyt a mieszkanie i tak
    już sprzedane?
    IMHO - za bardzo uwierzyłaś w dobry kontakt e-mailowy. I z właścicielem
    mieszkania i "doradcą".

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 5. Data: 2007-05-10 07:54:20
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Wiekszosc tych druczków bankowych mozna sciagnac z www i wydrukowac samemu.
    Natomiast to, ze banki upieraja sie przy swoich drukach zaswiadczen, a nie ma
    jakiegos wspólnego druku od konkretnego
    posrednika finansowego, to glupota.
    Zdarza sie, ze "rozsadny" bank przyjmie przez posrednika zaswiadczenie na druku
    innego banku, ale to rzadkosc.
    W sumie mamy szczescie, ze posrednicy moga zgodnosc z oryginalem kserokopii dla banku
    poswiadczac...
    JaC

  • 6. Data: 2007-05-13 09:58:07
    Od: "Maciej Laskowski" <m...@o...pl>

    Z doradców kredytowych polecam Dom Kredytowy Notus. W Expanderze 2 razy
    próbowałem i nigdy nie dostałem ciekawej oferty (sam chodząc po bankach
    znalazłem lepsze), a w Open Finance bajzel i straciłem sporo czasu na
    niepotrzebne przyjazdy do ich biura. Oczywiście potem dostałem przeprosiny
    od call center, czyli kompletne olewanie klienta.

    Maciek
    Najwięcej wiedzy o e-biznesie http://skocz.pl/drxn

  • 7. Data: 2007-05-13 10:34:51
    Od: "A K" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ja polecam doradców www.hipotecznekredyty.com załatwili mi szybko
    bezpiecznie kredyt na mieszkanie z przetargu a u innych był z tym problem.