  • 1. Data: 2007-05-09 18:18:23
    Temat: ubezpieczenie pomostowe
    Od: thargaat <t...@g...com>

    witam,
    czy ktoś może ma jakąś przykładową umowę ubezpieczenia pomostowego
    kredytu hipotecznego, najlepiej z ogólnymi warunkami ubezpieczenia
    (dot. to co prawda umowy pomiędzy bankiem a ubezpieczycielem, ale może
    też ktoś coś ma). chciałbym zobaczyć "z czym to się je", a przede
    wszystkim co można zrobić, żeby ubezpieczenie było jak najkrótsze.
    szukałem trochę na stronach naszych banków, ale nie ma żadnych
    przykładowych plików do pobrania.
    proszę ewentualnie o przesłanie pliku na adres thargaat (at) gmail.com
    z góry dzięki

  • 2. Data: 2007-05-09 18:28:27
    Temat: Re: ubezpieczenie pomostowe
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > przykładowych plików do pobrania.
    > proszę ewentualnie o przesłanie pliku na adres thargaat (at) gmail.com

    ubezpieczenie pomostowe w kr. hipotecznym funkcjonuje do czasu wpisu
    banku do hipoteki, w zaleznosci od miasta trwa to do kilku miesiecy

    ubezpieczenie to mozesz skrocic jak uda ci sie zalatwic szybki wpis do
    hipoteki

    --
    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-05-09 18:39:33
    Od: l...@g...com

    On 9 Maj, 20:28, RobertS <b...@x...pl> wrote:

> [...]
    > banku do hipoteki, w zaleznosci od miasta trwa to do kilku miesiecy
    >
    > ubezpieczenie to mozesz skrocic jak uda ci sie zalatwic szybki wpis do

    dzięki za info, to wszystko już mniej więcej wiem :)
    najbardziej zależy mi jednak na umowie i owu. może ktoś ma te
    dokumenty zeskanowane?