  • 1. Data: 2002-07-22 12:26:15
    Temat: pin do kredytowej
    Od: "sibek" <s...@g...pl>

    Witam!
    Czy zdarza się, że na Zachodzie mogą wołać pin do karty kredytowej przy
    zakupach.
    /sibek

  • 2. Data: 2002-07-22 12:37:44
    Temat: Re: pin do kredytowej
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jul 22, 2002 at 02:26:15PM +0200, sibek wrote:

    > Witam!
    > Czy zdarza się, że na Zachodzie mogą wołać pin do karty kredytowej przy
    > zakupach.

    W polsce nawet moga - np. na stacjach neste.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-07-22 12:50:49
    Od: "sibek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Travis" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Odemnie prawie zawsze chca ;-)

    No to muszę się poddać hipnozie co by sobie przypomnieć ;))
    /sibek

  • 4. Data: 2002-07-22 12:54:21
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    > Czy zdarza się, że na Zachodzie mogą wołać pin do karty kredytowej przy
    > zakupach.

    Odemnie prawie zawsze chca ;-)

    Pzd Travis

  • 5. Data: 2002-07-22 13:28:55
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Użytkownik "sibek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Travis" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    > >

    > No to muszę się poddać hipnozie co by sobie przypomnieć ;))

    A to nie problem! Chodz z zegarkiem na lancuszku! Od kiedy mi sie urwal i
    zgubilem musialem skonczyc z uzywaniem kart! :)))))))))))
    POzdrawiam
    Wall

  • 6. Data: 2002-07-22 16:06:55
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "sibek" <s...@g...pl> wrote in message
    > Witam!
    > Czy zdarza się, że na Zachodzie mogą wołać pin do karty kredytowej przy
    > zakupach.

    Mogą - wyrób sobie kredytową VE z ING albo Żagla :-)))

    K. Kowalski