  • 1. Data: 2002-07-22 10:03:46
    Temat: co moge zrobic bankowi - albo bank mi ;-)
    Od: Paweł Roczek <i...@p...onet.pl>

    Witam

    przela?em pieniadze do mbanku z pko sa
    a dzisiaj patrze i w mbanku ma dwie wplaty zewnetrzne w wysokosci
    przelewu ktorego dokonalem

    obawiam sie ze bank wykonal dwa razy moj przelew i w zwiazku z tym
    prawdopodobnie mam debet na koncie w pko S.A

    co mozna im zrobic za balagan?

    pozdrawiam
    Pawel

  • 2. Data: 2002-07-22 15:41:44
    Temat: Re: co moge zrobic bankowi - albo bank mi ;-)
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    Witam

    Wizyta u kierownika banku powinna wystarczyc.
    Jezeli odzial jest zadbany i dbaja o klienta to szybko naprawia blad.
    Jezeli zalatwisz to z kultura moze dostaniesz jakis drobiazg.
    Ja dostalem mape samochodowa PL w PKO SA

    Pzd Travis

    --
    Sebastian Grabowski
    Tel. 503 155 127

  • 3. Data: 2002-07-22 16:34:33
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "Travis" <r...@g...pl> wrote ...

    > Sebastian Grabowski
    > Tel. 503 155 127
    > GG: 18584
    > "Stalin tez mówil o Europie bez granic"

    trzeba naprawde byc kretynem by porownywac unie europejska
    do zwiazku radzieckiego i stalina!

    bez czlonkostowa w unii europejskiej czeka Polske BIEDA i na zawsze
    zostanie krajem rozwijacym sie, a polska mlodziez i dzieci nie beda mieli
    przyszlosci.

    a tu taki kretyn porownuje unie europejska do stalina. to czysta glupota!

  • 4. Data: 2002-07-22 16:43:06
    Od: "kwiatuszek99" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mscislaw" <M...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > bez czlonkostowa w unii europejskiej czeka Polske BIEDA i na zawsze
    > zostanie krajem rozwijacym sie, a polska mlodziez i dzieci nie beda mieli

    tobie tez sie chyba cos w glowce pomieszalo... ale tak w ogole to NTG

    > a tu taki kretyn porownuje unie europejska do stalina. to czysta glupota!

    zaloze sie ze nie potrafisz przytoczyc zbyt wielu logicznych argumentow na
    ten temat (jak wiekszosc tych co sa "za"), ale jak juz wspomnialem NTG.

  • 5. Data: 2002-07-22 17:00:49
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    "kwiatuszek99" <j...@p...onet.pl> wrote ...
    > zaloze sie ze nie potrafisz przytoczyc zbyt wielu logicznych argumentow na
    > ten temat (jak wiekszosc tych co sa "za"), ale jak juz wspomnialem NTG.

    przeciez powiedzialem, ty polglowkowy zwolenniku leppera, te argumenty: bez
    Unii Europejskiej bedzie w Polsce bieda (bezrobocie: 14 milionow a nie 4
    miliony jak teraz), kryzys finansowy/ekonomiczny i brak przyszlosci dla
    dzieci. wskazalem tylko kretynizm porownywania unii europ. do stalina... idz
    lepiej buraku o niskim IQ ulice zamiatac w afryce zamiast szkodzic Polsce.

  • 6. Data: 2002-07-22 18:00:19
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Mscislaw" <M...@n...com> wrote in message

    > "kwiatuszek99" <j...@p...onet.pl> wrote ...
    >
    > przeciez powiedzialem, ty polglowkowy zwolenniku leppera,

    argument ad persona ? :-(

    > te argumenty: bez Unii Europejskiej bedzie w Polsce bieda (bezrobocie: 14
    milionow a nie 4
    > miliony jak teraz), kryzys finansowy/ekonomiczny

    To są hipotezy równie dobre jak jego.

    > i brak przyszlosci dla dzieci.
    komuniści też tym straszyli.

    > wskazalem tylko kretynizm porownywania unii europ. do stalina...

    ten sam cel: zaprowadzenia "swoich porządków"
    inne metody (mniej krwi).

    > idz
    > lepiej buraku o niskim IQ ulice zamiatac w afryce

    Takie wypowiedzi nie świadczę, że Twoje IQ
    jest większe od rozmiaru buta :-((

    > zamiast szkodzic Polsce.
    Wbrew pozorom takie głosy sprzeciwu są cenne,
    bo wzmacniaja pozycję negocjacyjną.
    Równocześnie sieją trochę fermętu
    w oświeconych głowach.

    BAH
    PS.
    nawet nie warto się zakładać :-((

  • 7. Data: 2002-07-22 20:14:26
    Od: "Travis" <r...@g...pl>

    1) Nie jestesmy na TY wiec jezeli juz to pan z przodu.
    2) Nikogo nie porowonuje, tylko moja stopka mowi o tym ze Stalin tez mowil
    o Europie bez granic. Nic wiecej, kwestia interpretacji jest dowolna. A
    bynajmniej nie jest to powodem aby wyzywac mnie od burakow czy kretynow.
    3) Nie wiem czy pan wie ale wiekszosc inteligetnych ludzi jest przeciw
    unii, byly robione badania jakis czas temu okolo 2000 roku.
    Osobiscie nie udzielam poparcia unii. I bede glosowac przeciw integracji.
    4) Jezeli juz mogl pan napisac na priva.
    5) Z takimi ludzmi jak pan "Mscislaw" faktycznie mamy szanse zaistniec i
    wynegocjowac lepsze warunki. Bez komentarza.....
    6) Jezeli nie widzi pan innego rozwiazania po za unia swiadczy to jedynie o
    malej wybrazni i pomyslowosci.
    7) A gdzie kosekwencje czlonkowstwa? Az tak krotkowidzacy jest pan?
    8) Leppera tez nie popieram.
    9) Obecnego rzadu j/w.

    Nastepnym razem wszelkie tego typu komentarze na priva.

    nie pozdrawiam Travis

    --
    Sebastian Grabowski
    Tel. 503 155 127

  • 8. Data: 2002-07-22 20:24:17
    Od: simon <s...@p...onet.pl>

    Mscislaw znowu nadaje:

    >trzeba naprawde byc kretynem by porownywac unie europejska
    >do zwiazku radzieckiego i stalina!

    Mścisław, ja widzę, że ty się rozwijasz. Zacząłeś już dyskutować z
    sygnaturkami... Miejsce w usenetowym panteonie między Expertem i Pszemolem
    czeka.

    > idz lepiej buraku o niskim IQ ulice zamiatac
    > w afryce zamiast szkodzic Polsce.

    A ty, zdaje się, z mensy?

    --
    ( ||\/|/\|\| ...http://republika.pl/simsimon.........
    sim)|| |\/| | .........//szymon.jankowski.........

  • 9. Data: 2002-07-22 20:27:38
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    simon wrote:
    > A ty, zdaje się, z mensy?

    Z mensy, znaczy stolarz? :-)
    --
    pjo

  • 10. Data: 2002-07-22 20:37:30
    Od: "Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\)" <p...@w...pl>

    > argument ad persona ? :-(

    Taa. Erystykę czytał od końca :-)
    Albo tylko końcówkę zapamiętał, bo wydawała się najprostsza.