  • 1. Data: 2002-07-22 10:57:40
    Temat: Dwa rozne limity na tej samej karcie -troche dlugawe
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Witam
    Ostatnio robilem zakupy w Czechach chargówką BZ WBK EC/MC. Parę dni pozniej
    wybralem kase z bankomatu w Polsce i na wydruku paragonu mialem limit karty
    z koncowka ---13,33. Dwa dni pozniej odebralem nowa chargówke w oddziale BZ
    bo mi sie termin konczyl. Wyszedlem na zewnatrz banku i sprawdzilem limit
    karty zeby przetestowac czy dziala. Niezle sie zdziwilem bo mi wyskoczyl
    limit nie --13,33 ale z koncowka --10,68!
    Wyglada na to ze kwota transakcji z Czech zablokowala mniej srodkow a po
    rozliczeniu BZ przeliczyl po wyzszym kursie korony niz kwota
    zablokowana -tylko wlasnie pytanie -jak to sie stalo??? Chyba jak mi
    zablokuja konkretna kwote za transakcje to rozliczaja ja na okreslony dzien
    po danym kursie dnia. To skad sie nagle wziela ta ronica? Ktos sie orientuje
    w temacie? Czy to zwykla pomylka i skorygowano srodki czy chodzi o cos
    innego?
    POzdrawiam
    Wall

  • 2. Data: 2002-07-22 11:16:15
    Od: <e...@p...onet.pl>

    > zablokowana -tylko wlasnie pytanie -jak to sie stalo??? Chyba jak mi
    > zablokuja konkretna kwote za transakcje to rozliczaja ja na okreslony dzien
    > po danym kursie dnia. To skad sie nagle wziela ta ronica?

    Wlasnie ze nie. Blokada to blokada, jest dokonywana po kursie z dnia
    transakcji, a rozliczenie po kursie z dnia ksiegowania - zwykle pare dni po
    transakcji. Wiec naturalnie, ze bedzie sie roznic.
    Dla scislosci: nie wiem na 100% czy tak jest w BZWBK, ale w paru innych bankach
    na pewno.
    Rgds
    Ad

  • 3. Data: 2002-07-22 11:25:17
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dla scislosci: nie wiem na 100% czy tak jest w BZWBK, ale w paru innych
    bankach

    Potwierdzam, tak jest chybe we wszytskich bankach.
    Miales pecha, czasami na takim rozliczeniu mozna zyskac :)

  • 4. Data: 2002-07-22 12:49:11
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Rafal M" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > bankach

    > Potwierdzam, tak jest chybe we wszytskich bankach.
    > Miales pecha, czasami na takim rozliczeniu mozna zyskac :)

    Czasami sie zarabia a czasami traci :(
    Nie ma jak roznice terminow w rozliczeniach :)
    POzdrawiam
    Wall