  • 1. Data: 2002-07-22 12:23:58
    Temat: Re: Zniszczyl bankopmat bo mu nie chcial wylacic 10 EURO
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Kamera
    > bankomatu wiernie zarejestrowała poszczególne etapy okrutnej zemsty na
    > bezdusznej maszynie.

    LOL

    > Nie wiadomo niestety na co młody człowiek chciał przeznaczyć pieniądze.
    > Wszystko wskazuje jednak, że musiał to być jakiś bardzo pilny zakup.

    ROTFL :)

  • 2. Data: 2002-07-22 12:24:56
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    No tak w sumie jak mu na prezerwatywy bylo potrzebne ;)))

    za expanderem
    Na 4,5 tys. euro wyceniono zniszczenia, dokonane przez ogarniętego szałem
    Turka, któremu niemiecki bankomat nie chciał wypłacić 10 euro.

    23-letni młodzieniec niezwykle gwałtownie zareagował na
    komunikat, że nie otrzyma pieniędzy, bo jego konto jest puste. Kamera

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 3. Data: 2002-07-22 13:15:00
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    AMRA wrote:

> [...]
    > komunikat, że nie otrzyma pieniędzy, bo jego konto jest puste. Kamera
    > bankomatu wiernie zarejestrowała poszczególne etapy okrutnej zemsty na

    a nie ma gdzies w sieci tego filmu, albo podobnego ? :)))

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 4. Data: 2002-07-22 16:37:44
    Od: Krzysztof Szpunar <s...@i...pl>

    > a nie ma gdzies w sieci tego filmu, albo podobnego ? :)))

    Ja mam tylko jak Bill Cosby zozplaszcza swoje AT/XT mlotem typu "kafar"
    :::)

    Pozdr
    Krz