  • 1. Data: 2002-07-22 10:42:48
    Temat: Jak przelać pieniądze z Londynu???
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Może ktoś z szanownych grupowiczów wie jak najlepiej przelać pieniądze od kogoś
    kto jest w Londynie do Polski .
    pozdrawiam
    pafnycy.

  • 2. Data: 2002-07-22 13:20:21
    Temat: Re: Jak przelać pieniądze z Londynu???
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    > Może ktoś z szanownych grupowiczów wie jak najlepiej przelać pieniądze od
> [...]

    ahbb60$2l40$...@a...solutions.net.pl
    7...@n...onet.pl
    a tak w ogole sprobuj na Google:
    http://groups.google.com/advanced_group_search?hl=pl
    albo na FAQ: http://www.faq4pbb.prv.pl/

  • 3. Data: 2002-07-22 17:01:55
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    polecam bank Barclays i przelew bankowy na konto w Polsce (SWIFT banku
    Polskiego trza znac tez)

  • 4. Data: 2002-07-22 20:30:11
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    p...@p...onet.pl wrote:
    > Może ktoś z szanownych grupowiczów wie jak najlepiej przelać pieniądze od kogoś
    > kto jest w Londynie do Polski .

    #define najlepiej;

    Najszybciej, czy najtaniej?
    --
    pjo

  • 5. Data: 2002-07-22 20:35:17
    Od: "Szymon" <s...@w...pl>

    > Może ktoś z szanownych grupowiczów wie jak najlepiej przelać
    > pieniądze od kogoś kto jest w Londynie do Polski .
    > pozdrawiam
    > pafnycy.

    Witam,

    kolezanka z Londynu przesylala pieniadze z oddzialu BH w Londynie do
    ktoregos z bankow w Polsce.

    Pozdrawiam,

    --
    SzYmOn

  • 6. Data: 2002-07-23 05:55:29
    Od: <k...@p...onet.pl>

    nie chodzi o szybkość bardziej mi zależy ,żeby było tanio .Czy trzeba mieć
    założony rachunek w BH w Londynie czy wystarczy wejść i nadać pieniądze ?

  • 7. Data: 2002-07-23 09:12:13
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    szukaj na Bankierze - artykul duzy jest ;)

  • 8. Data: 2002-07-24 08:25:06
    Od: "klubow " <k...@N...poczta.gazeta.pl>

    > Może ktoś z szanownych grupowiczów wie jak najlepiej przelać pieniądze od
    kogoś

    > kto jest w Londynie do Polski .

    Najlepiej miec konto walutowe w GBP w Polsce
    I zrobic normalny przelew z banku angielskiego w ktorym konto jest zalozone
    Tyle ze prowizja jest dosyc wysoka, zaczyna sie chyba od 10GBP
    Dziala, sprawdzone przeze mnie - z tym ze trzeba uwazac w numerami kont,
    danymi beneficjenta i _waluta_ w jakiej nalezy wykonac przelew

    Najlepiej wpisac wszystkie mozliwe dane lacznie z numerem buta ;))
    Znam przypadek kiedy pieniadze krazyly ze 3 miesiace miedzy bankami z tego
    powodu ze po drodze przeliczono na PLN.

    Pozdrowienia