  • 11. Data: 2007-10-20 17:40:43
    Temat: Re: [pilne] Błyskawiczne przekazy, przelewy.
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Filip Lach" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ffddvq$o58$1@inews.gazeta.pl...

    > A czy SORBNET nie jest przypadkiem dostępny dla kwot powyżej 1 miliona
    > złotych?
    > Pytam z ciekawości, bo w moim banku jest w TOIPie przelew SORBNETem, ale
    > własnie dla takich kwot i wtedy cena jest stała - 10PLN
    > Pozdrawiam,
    > Filip

    Nie, co do zasady jest dostępny dla dowolnych kwot, nawet dla 1 grosza,
    tylko poniżej 1M zł jest wyższa opłata za Sorbnet. Inna rzecz, że pracownik
    z okienka oddziału detalicznego nie musi być tego świadomy i w ogólne mógl w
    ogóle o istnieniu Sorbnetu nie słyszeć, dlatego osoba niedoświadczona może
    mieć problemy ze skutecznym zleceniem Sorbnetu. Być może niektóre banki
    uniemozliwiaja swoim klientom Sorbnet na kwoty niższe od 1M (ja korzystałem
    w BPH oraz w KB i w BRE też mogłem ale w końcu nie skorzystałem), ale to
    kwestia ewentualnej złej woli tych banków a nie ograniczeń systemowych jako
    takich.

    marekz