  • 1. Data: 2005-01-24 21:50:37
    Temat: opóźnienie w spłacie raty kredytu - PKO BP
    Od: VIPunia - Iwona <v...@g...pl>

    Witam,
    potrzebna pomoc ... może ktoś jest w stanie pomóc, może miał podobne
    przejścia w PKO BP i wie jak sobie z tym poradzić...

    2 razy nie zeszła mi rata kredytu z konta
    1) sierpień - Multibank: wskutek ukończenia pewnego roku życia zaiast
    kartki urodzinowej zablokowane zostało konto, mimo że miałam zlecenia stałe
    do wykonania, nie dostałam żadnej informacji z mojego kochanego banku, nie
    poszła rata kredytu
    PRZYSZEDL MONIT - zapłacono od razu
    2) grudzień - skończyły mi się zlecenia stałe tzn. zrobiłam wczesniej do
    listopada i dopiero zobaczyłam to tydzień temu, zadzwoniłam do banku,
    wyjasniłam sprawę i od razu zapłaciłam, a dzisiaj PRZYSZEDŁ MONIT

    Czy takie zdarzenia mogą skutkować nieudzieleniem kredytu w przyszłości
    moim zyrantom i mnie osobiście (PKO BP)?
    Czy komuś zwrócono środki za wystawiony monit, bo w tym samym dniu była
    rozmowa tel. z pracownikiem i przelew... (PKO BP)
    Czy mogę z Multibanku zarządać jakieś zadośćuczynienie - pismo do PKO BP,
    że mnie nie poinformowali o zablokowaniu konta wkustek moich urodzin itd.
    itp., więc dlatego nie zesżły środki z konta?

    liczę na pomoc...
    sama też służę pomocą jeśli mogę..
    pozdrawiam,

    --
    Iwona Jankowska ::: VIPka ::: Vigorous Independent Person'ka
    http://www.iwonajankowska.prv.pl ::: http://www.puszczykowo.info.pl