  • 1. Data: 2005-01-24 17:06:59
    Temat: Karta kredytowa a platnosc Erze
    Od: RadekNet <r...@e...pl>

    Witam!

    Czy jest mozliwosc zaplacenia rachunku telefonicznego w Erze za pomoca
    karty kredytowej, inna niz wyciagniecie kasy z bankomatu i wplata gotowki?
    Panienka z BOA odsyla mnie do supermarketu, ale tam tez chyba tylko
    gotowka...

    Pozdr.
    --
    Radoslaw Wrodarczyk
    Czartery jachtow (Zatoka Gdanska, Zalew Wislany, Jeziorak)

  • 2. Data: 2005-01-24 17:13:18
    Temat: Re: Karta kredytowa a platnosc Erze
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Mon, 24 Jan 2005 18:06:59 +0100, w <o...@k...mshome.net>,
    RadekNet <r...@e...pl> napisał(-a):

    > Czy jest mozliwosc zaplacenia rachunku telefonicznego w Erze za pomoca
    > karty kredytowej, inna niz wyciagniecie kasy z bankomatu i wplata gotowki?

    www.era.pl --> Jak zapłacić rachunek?

    Formy płatności
    [...]
    stałe zlecenie obciążenia karty kredytowej

  • 3. Data: 2005-01-24 17:13:49
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    begin --> Mon, 24 Jan 2005 18:06:59 +0100, w
    <o...@k...mshome.net>, RadekNet <r...@e...pl>
    napisał(-a):

    > Czy jest mozliwosc zaplacenia rachunku telefonicznego w Erze za pomoca
    > karty kredytowej, inna niz wyciagniecie kasy z bankomatu i wplata gotowki?

    http://www.era.pl/index.php/id=zap_karta/zone=10/sec
    tion=indy

  • 4. Data: 2005-01-24 17:19:12
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > --
    > Radoslaw Wrodarczyk
    > Czartery jachtow (Zatoka Gdanska, Zalew Wislany, Jeziorak)

    Mozna przez zlecenia stale lub w sklepie firmowym, gdzie maja kase + terminal.
    Wiele razy placilem, ale teraz to mam zlecenie stale (ale chyba zle zrobilem, bo
    ukradli mojej siostrze telefon i chyba wydzwonili pewna sumke)

  • 5. Data: 2005-01-24 17:51:42
    Od: Peet <b...@o...pl>

    gilberto wrote:
    > Wiele razy placilem, ale teraz to mam zlecenie stale (ale chyba zle zrobilem, bo
    > ukradli mojej siostrze telefon i chyba wydzwonili pewna sumke)

    Więc jak byś nie miał zlecenia do byś tego nie zapłacił? Zlecenia można
    cofnąć do miesiąca wstecz.

  • 6. Data: 2005-01-24 18:31:06
    Od: "Jakub Piaseczny" <k...@p...fm>

    bylem w saloni firmowym dalem gosciowi karte i dowod podpisalem dyspozycje
    do konca umowy trwalo to z 5 minut nieliczac kolejki i co miesiac reguralnie
    sciagaja z karty
    wg mnie fajna rzecz
    i wydluzony termin platnosci :)

  • 7. Data: 2005-01-24 19:16:27
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > bylem w saloni firmowym dalem gosciowi karte i dowod podpisalem dyspozycje
    > do konca umowy trwalo to z 5 minut nieliczac kolejki i co miesiac
> [...]

    Mam tak samo, tylko jak zmieniam kartę to muszę zawsze wybierać się do
    salonu. A kartę kredytową zmieniałem już ze 4 razy

  • 8. Data: 2005-01-24 20:55:28
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl> wrote in
    message news:ct3hib$ook$1@pippin.nask.net.pl...

    > Mam tak samo, tylko jak zmieniam kartę to muszę zawsze wybierać się do
    > salonu. A kartę kredytową zmieniałem już ze 4 razy

    Nie musisz, wystarczy wyslac fax. Tez zmienialem i to chyba ponad 4 razy ;).

    Maciej

  • 9. Data: 2005-01-24 20:57:17
    Od: RadekNet <r...@e...pl>

    Dnia Mon, 24 Jan 2005 19:31:06 +0100, Jakub Piaseczny <k...@p...fm>
    napisał:

> [...]
    > dyspozycje
    > do konca umowy trwalo to z 5 minut nieliczac kolejki i co miesiac

    Dzieki wszystkim za sugestie. Chodzilo mi co prawda o platnosc
    jednorazowa, ale chyba jendka (przy braku innych mozliwosci) zdecyduje sie
    na stale obciazenie karty.

    Pozdr.

  • 10. Data: 2005-01-25 05:11:45
    Od: "gilberto" <g...@p...onet.pl>

    > Więc jak byś nie miał zlecenia do byś tego nie zapłacił? Zlecenia można
    > cofnąć do miesiąca wstecz.

    zapłaciłbym, ale tak, to zanim mi fakturka przyszla, to juz obciazyli cala kwote
    na karcie, a tak to bym rozlozyl na raty wielka sume :P pozatym zastanawiam sie
    nad bieganiem do salonu ery i placenie karta samemu.